تاریخ انتشار :چهارشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۲
يازدهمين نمايشگاه قطعات و مجموعه هاي خودروي اصفهان با حضور 109 شركت داخلي و خارجي برگزار مي شود.
ساپكو ميزبان بازديدكنندگان نمايشگاه بين المللي قطعات و مجموعه هاي خودرو در اصفهان
به نقل از روابط عمومي شركت ساپكو، در نمايشگاه امسال كه از سي ام ارديبهشت ماه آغاز مي شود، شركت ساپكو با ۲۵ سازنده خود حضوري پررنگ خواهد داشت و نمايندگاني از معاونت هاي كيفيت، فني مهندسي، ساخت و خودكفايي، منابع انساني و اقتصادي اين شركت پاسخگوي بازديدكنندگان خواهند بود.

در نمايشگاه يازدهم، ساپكو در سالن شيخ بهايي مجموعه نمايشگاهي اصفهان در فضايي به وسعت ۱۱۰۰ مترمربع همراه با شركت هاي شبكه تامين خود به صورت يك پارچه و هدف مند حضور يافته، آخرين دستاوردهاي صنعت قطعه سازي كشور را به نمايش خواهد گذاشت. همچنين شركت هايي از آلمان، ايتاليا و چين هم زمان در اين نمايشگاه به ارايه دستاوردهاي خود و رقابت با سازندگان داخلي خواهند پرداخت.

اين نمايشگاه پس از نمايشگاه بين المللي قطعات خودرو تهران، دومين نمايشگاهي است كه به صورت تخصصي در زمينه قطعات خودرو برگزار مي شود و ميزبان بازديدكنندگان و علاقه مندان به اين صنعت در فضايي بالغ بر ۴۵۰۰ مترمربع و در سه سالن شيخ بهايي، ميرداماد و نقش جهان خواهد بود.

شركت ساپكو به عنوان يكي از متوليان اصلي صنعت قطعه‏سازي كشور امسال نيز به معرفي هر چه بيشتر اين صنعت به بازديدكنندگان مي پردازد. ارايه طرح ها و پروژه هاي انجام شده در سال ۹۳ و شناسايي و ارتباط با سازندگان جديد توان مند در حوزه جغرافيايي اصفهان از مهم ترين اهداف ساپكو در نمايشگاه يازدهم است.

همچنين اين شركت در نظر دارد با برگزاري نشست مشترك با دفاتر ساپكو و ايساكو به جمع آوري اطلاعات در خصوص كيفيت قطعات از سوي مشتريان بپردازد تا به ارتقاي كيفي هدف گذاري شده توسط گروه صنعتي ايران خودرو در سال ۹۴ جامه عمل بپوشاند.

http://hadidnews.com/vdccs4q1.2bqio8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما