تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۰۱:۴۸
گرانترین اتومبیل وارداتی سال ۹۲ در ایران +عکس، یک دستگاه اتومبیل "فراری ۴۵۸ اسپایدر کروک" دنده اتوماتیک دو درب قرمز بر اساس آمار گمرک در سال ۹۲ به ارزش ۲۰۴ هزار و ۶۴۳ دلار عنوان گرانترین خودرو وارداتی سال را از آن خو ...
گرانترین اتومبیل وارداتی
به گزارش حدیدنیوز ، یک دستگاه اتومبیل "فراری ۴۵۸ اسپایدر کروک" دنده اتوماتیک دو درب قرمز بر اساس آمار گمرک در سال ۹۲ به ارزش ۲۰۴ هزار و ۶۴۳ دلار عنوان گرانترین خودرو وارداتی سال را از آن خود کرد.

بر اساس آمار گمرک در آخرین ماه سال یک دستگاه سواری "مرسدس بنز sl۵۰۰" مدل ۲۰۱۲ هشت سیلندر به ارزش ۱۸۴ هزار و ۲۵۱ دلار که از کشور آلمان وارد شد در صدر گرانترین خودرو وارداتی اسفند ماه قرار گرفت.



بر اساس این گزارش، "پورشه پانامرا ۴ اس" به ارزش ۱۵۱ هزار و ۶۹۴ دلار در رتبه دوم گرانترین خودروهای وارداتی قرار گرفت که این خودرو از امارات متحده عربی به کشور وارد شده است.

"مازراتی کواترو پورته" به ارزش ۱۴۶ هزار و ۷۳۷ دلار در رتبه سوم قرار دارد که از این خودرو سه دستگاه از امارات متحده عربی در اسفند ماه به کشور وارد شده است.

این گزارش می‌افزاید: بر اساس آمار گمرک در سال ۹۲ یک دستگاه "فراری ۴۵۸ اسپایدر کروک" دنده اتوماتیک دو درب قرمز به ارزش ۲۰۴ هزارو ۶۴۳ دلار عنوان گرانترین اتومبیل وارداتی سال را از آن خود کرد که این خودرو از امارات متخده عربی به کشور وارد شده است.

این گزارش می‌افزاید: در سال ۹۲ ،۷۸ هزار و ۶۷۳ خودرو سواری به ارزش ۳ میلیارد و ۱۷ میلیون دلار به کشور وارد شد که این میزان واردات از نظر تعداد ۷۴.۴۵ درصد و از نظر ارزش ۱۷۴.۴۶ درصد رشد را نسبت به سال ۹۱ نشان می‌دهد. http://hadidnews.com/vdccpsqi.2bqoe8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما