تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۳۲
گینس کتابی است که بسیاری از رکوردهای دنیا را در خود نگه داشته است و برخی از این رکوردها در نوع خود بسیار عجیب هستند که از جمله آن ها می توان به پیرترین ها اشاره کرد.
پیرترین رکوردهای دنیا
به گزارش حدیدنیوز، رکوردهای گینس هرساله اعلام می شود و طی آن افرادی که توانسته اند رکوردهای خاصی را به ثبت برسانند نام خودشان را در این کتاب می بینند. در میان این رکوردها هستند افرادی که با سن بالا رکوردی را به ثبت رسانده اند و یا اشیایی کشف شده اند که در نوع خود قدیمی ترین هستند.

پیرترین دوقلوهای بهم چسبیده



در سال ۱۹۵۱ دو پسربچه به دنیا آمدند که از ناحیه شکم بهم متصل بودند و پزشکان آن ها را تقریبا مرده می پنداشتند. اما مادر "رونی و دونی" آن ها را بزرگ کرد وآن ها این روزها ۶۰ ساله هستند. این زندگی برای آن ها بسیار سخت است اما آن ها این مدت را دوام آورده اند و این روزها پیرترین دوقلوهای به هم چسبیده هستند. آن ها در خانه ای کوچک و در آمریکا زندگی می کنند.

پیرترین پدر دنیا



کشاورز هندی به نام "نانو رام" در سن ۹۰ سالگی برای بار ۱۲ام بچه دار شد و نام خود را وارد کتاب رکوردهای گینس کرد. این پدر ۹۰ ساله تا به حال ۲۱ بچه که ۱۲ پسر و ۹ دختر هستند و ۲۰ نوه دارد و به گفته خودش قصد دارد تا ۱۰۰ سالگی بچه دار شود.

پیرترین ماکروویو دنیا



این روزها ماکروویو در بسیاری از خانه ها دیده می شود و وجود آن به قدری ضروری است که نمی تواند نبودش را توجیه کرد اما این موضوع برای سال های ۱۹۶۰ امری بسیار عجیب و نشانه آن بود که خانواده ای اهل تکنولوژی و پولدارهستید. "فردریک استفان" انگلیسی از جمله همین افراد است که در همان روزها اول یک ماکروویو خریداری کرده است و تا به امروز نیز آن را نه تعمیر و نه تعویض کرده است. این دستگاه همچنان به قدرت کار می کند و پیرترین ماکروویو دنیا شناخته می شود.

قدیمی ترین فلوت دنیا



بنا به مکاشفات انجام شده به دسته باستان شناس ها در یکی از مناطق اروپا نشانه هایی از انسان های باستان پیدا شد که در میان وسایل آن ها یک چیز بیش از دیگر وسایل خودنمایی می کرد. این منطقه که در جنوب المان قرار داشت میزبان ۱۲ فلوت قدیمی که از استخوان ساخته شده اند بود. محققان با بررسی این فلوت ها متوجه شدند که بیش از ۳۵ هزار سال سن دارند.

پیرترین مادر دنیا



یکی از جالب ترین رکوردهای دنیا در دست خانمی به نام "راجو داوی" است که در سال ۲۰۰۸ و برای اولین بار بچه خود را به دنیا آورد. این مادر در زمان به دنیا آوردن فرزندش ۷۰ ساله بود که در نوع خود یک رکورد به حساب می آید. این خانم هندی گفته است نزدیک به ۴۰ سال برای به دنیا آمدن فرزندش صبر کرده است. http://hadidnews.com/vdccp4qs.2bqmi8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما