تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۵۷
گروه صنعتی ایران خودرو در راستای مسئولیت های اجتماعی خود و همزمان با هفته معلم، با تجلیل از خانواده معلم فقید و فداکار سیستان و بلوچستانی «حمیدرضا گنگوزهی» مجاهدت های شبانه روزی تلاشگران آموزش و پرورش کشور را ستود.
تجلیل ایران خودرو از معلم فداکار سیستان و بلوچستانی
به گزارش حدید نیوز به نقل از ایکوپرس معلم فداکار «گنگوزهی» را باید بحق درس آموخته مکتب ایثار و خودگذشتگی دانست که یاد و خاطره ایثارگری اش در خاطر تاریخ خواهد ماند.

بدون شک او شاخصی برای تعلیم و تربیت و الگو و اسوه ای برای تمام کسانی خواهد بود که با شنیدن خبر حادثه ای که برای او رخ داد، بر روح بزرگش درود می فرستند.


بی شک روز معلم امسال، روز رادمردی و بزرگواری کسی است که با ایثار خویش، جان سه دانش آموز را از مرگ حتمی نجات داد.


در همین راستا مراسم تجلیل از خانواده مرحوم گنگوزهی معلم فداکار سیستان و بلوچستانی و همکار فداکار وی «عبدالرئوف شهنوازی» که در این حادثه مجروح شده بود با حضور جمعی از مسئولان استانی، معلمان شهرستان خاش و قائم مقام گروه صنعتی ایران خودرو برگزار شد.


حمیدرضا بهمنی، قائم مقام گروه صنعتی ایران خودرو در این مراسم بر مسئولیت های اجتماعی ایران خودرو هم گام با تمامی فعالیت های اقتصادی و صنعتی به عنوان وظایف ذاتی این گروه صنعتی تاکید کرد.


در این مراسم بهمنی یک دستگاه خودروی رانا را از طرف گروه صنعتی ایران خودرو به نمایندگی از مدیریت ارشد به خانواده مرحوم گنگوزهی اهدا کرد و هچنین از عبدالرئوف شهنوازی نیز تقدیر کرد.


یاد آور می شود مرحوم حمیدرضا گنگوزهی در اواسط فروردین ماه سال جاری با ایثار جان خود، سه دانش آموز را از مرگ حتمی نجات داد

http://hadidnews.com/vdccp4q1.2bq108laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما