تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۱
توليد دو محصول دنا پلاس توربو و 207صندوق دار اتوماتیک با حضور دكتر علي لاريجاني، رییس مجلس شورای اسلامی و دكتر محمد شريعتمداري، وزير صنعت، معدن و تجارت در ايران خودرو آغاز شد.
آغاز تولید دنا پلاس توربو و 207 صندوق دار اتوماتیک
به گزارش حدیدنیوز به نقل از ایکوپرس، در مراسم آغاز تولید اين دو محصول عزيز اكبريان، رییس و اعضاي کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، جمعی از مدیران وزارت صنعت،مدیرعامل و مدیران گروه صنعتی ایران خودرو حضور داشتند.
 
رییس مجلس شورای اسلامی علاوه بر افتتاح آغاز تولید دو محصول ایران خودرو، از بخش های مختلف تولید و مرکز طراحی و توسعه محصولات جدید این گروه صنعتی بازدید کرد و در جریان آخرین فعالیت ها و دستاوردها قرار گرفت.
 
 گفتنی است ،دنا پلاس توربو مجهز به فناوری توربو بوده که این سیستم باعث افزایش گشتاور و قدرت با حفظ نسبی مصرف سوخت شده و نتیجه آن سرعت و عملکرد مناسب خودرو در جاده است.
 
 همچنین محصول 207 صندوق دار اتوماتیک براساس تمایل مشتریان ایرانی به خرید خودروهای صندوق دار و مجهز به گیربکس اتوماتیک بدون اتکا به پژو به عنوان یک خودروی خانواده طراحی شده است تا گامی جدید در راستای افزایش رضایت مشتریان و حفظ سهم بازار برداشته شود. http://hadidnews.com/vdccp1q1.2bqee8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما