تاریخ انتشار :شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۴۹
سفر به دبی برای اخذ ویزای کانادا به آن دلیل در کانون توجهات قرار دارد که می‌تواند یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها برای اخذ ویزای کانادا باشد. کارشناسان ویزا معتقدند که سفارت کانادا در امارات، سریع‌تر از سایر سفارت‌خانه‌های این کشور که در اطراف ایران قرار دارند، اقدام به صدور جواب ویزا می‌کند.
سفر به دبی برای انگشت نگاری ویزای کانادا
به گزارش حدیدنیوز، سفر به دبی برای اخذ ویزای کانادا به آن دلیل در کانون توجهات قرار دارد که می‌تواند یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها برای اخذ ویزای کانادا باشد. کارشناسان ویزا معتقدند که سفارت کانادا در امارات، سریع‌تر از سایر سفارت‌خانه‌های این کشور که در اطراف ایران قرار دارند، اقدام به صدور جواب ویزا می‌کند.
متقاضیان ویزای کانادا به خوبی می‌دانند که مجبورند برای انجام انگشت‌نگاری و چهره‌نگاری به یک کشور واسط سفر کنند. به همین خاطر است که وقت سفارت کانادا در کشورهایی همانند ترکیه و ارمنستان، از زمانی که سفارت کانادا روابط دیپلماتیک‌اش را با ایران قطع کرد، رونق گرفت. کشور امارات و به خصوص شهر دبی، یکی از مقاصدی‌ست که برای اخذ وقت سفارت بسیار مناسب است و در زیر به بررسی دلایل این تأثیر در میان سایر مقاصد خواهیم پرداخت.


 
اولین دلیل مهم برای انتخاب دبی این است که در تمام سال امکان سفر سریع به این شهر وجود دارد؛ چرا که شهر دبی یکی از اصلی‌ترین مقاصد گردشگری در اطراف ایران است و تور لحظه آخری دبی در تمام زمان‌های سال قابل‌دسترسی‌ست. از طرفی وقت سفارت کانادا در دبی تنها به منظور یک حضور 1 ساعته در دفتر VAC دبی اخذ می‌شود و متقاضیان ویزا می‌توانند پس از طی مراحل انگشت‌نگاری و چهره‌نگاری به ایران بازگردند؛ چرا که در طول روز 8 پرواز از ایران به مقصد دبی انجام می‌شود و این تعدد پروازها به متقاضیان اجازه می‌دهد که برنامه‌ریزی مناسبی برای یک سفر 1 روزه به امارات ترتیب دهند.

سالیان سفر که یکی از کارگزاران اصلی وقت سفارت و ویزای کانادا در ایران است، در مورد وقت سفارت کانادا در امارات معتقد است:

شاید در بدو امر، تنها تفاوت میان امارات با سایر کشورها در مورد وقت سفارت کانادا، یک روز کار اضافه در دفاتر VAC امارات باشد؛ اما تفاوت‌های دیگری هم میان وقت سفارت کانادا در ابوظبی با دیگر مقاصد وجود دارد.

یکی از مهم‌ترین این تفاوت‌ها، خلوت بودن دفاتر VAC امارات و همین‌طور سفارت‌خانه کانادا در این کشور است و این امکان برای متقاضیان فراهم می‌شود تا بتوانند در مدت زمان کمتری مراحل اخذ ویزا را طی کنند. این موضوع به جز سرعت‌بخشی به گرفتن وقت سفارت کانادا، مدت زمان لازم برای جوابدهی در مورد صدور ویزا را هم کاهش می‌دهد. به طوری که بسیاری از کارشناسان ویزا معتقدند که سفارت کانادا در امارات، حداقل ۱۰ روز زودتر از سایر سفارت‌خانه‌ها اقدام به پاسخگویی می‌کند.
http://hadidnews.com/vdccmxq1.2bqem8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما