تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۰۲
در میان قیمت‌های اعلامی شورای رقابت دو خودروی پژو ۴۰۵ دوگانه‌سوز و پارس دوگانه‌سوز بیشترین افزایش قیمت را داشته‌اند.
در میان قیمت‌های اعلامی شورای رقابت کدام خودروها بیشترین افزایش قیمت را داشته‌اند؟
به گزارش حدیدنیوز، شورای رقابت سرانجامقیمت نهایی خودروهای داخلی را با میانگین افزایش قیمت ۵.۵ درصدی اعلام کرد.

در این میان نگاهی به قیمت‌های اعلامی برای محصولات سه شرکت ایران خودرو، سایپا و مدیران خودرو نشان می‌دهد که دو خودروی پژو ۴۰۵ دوگانه‌سوز و پژو پارس دوگانه‌سوز دارای بیشترین افزایش قیمت بوده‌اند.

به این ترتیب قیمت پژو ۴۰۵ دوگانه‌سوز با افزایش ۶.۵۹ درصدی به ۳۰ میلیون و ۱۱۷ هزار تومان رسیده است. قیمت پژو پارس دوگانه‌سوز نیز با رشد ۶.۵۹ درصدی به ۳۶ میلیون و ۴۲۰ هزار تومان افزایش یافته است.

اما در میان قیمت‌های اعلامی برای محصولات گروه صنعتی ایران خودرو، دو خودروی پیکان وانت دوگانه‌سوز و پژو ۲۰۶ صندوق‌دار مدل v۸ کمترین افزایش قیمت را داشته‌اند.

قیمت پیکان وانت دوگانه‌سوز با رشد ۲.۸ درصدی به ۱۴ میلیون و ۷۲۰ هزار تومان و قیمت پژو ۲۰۶ صندوق‌دار v۸ با رشد ۳.۷ درصدی به ۳۴ میلیون و ۶۴۹ هزار تومان رسیده است.

در میان محصولات گروه خودروسازی سایپا نیز بیشترین افزایش قیمت مربوط به تیبا SX بوده است. قیمت این خودرو با رشد ۵.۹۷ درصدی به ۲۴ میلیون و ۱۸۳ هزار تومان افزایش یافته است.

در میان محصولات سایپا دو خودروی سایپا ۱۳۲ مدل SL و SX دارای کمترین افزایش قیمت بوده‌اند به‌گونه‌ای که قیمت سایپا ۱۳۲ مدل SL با رشد ۴.۵۷ درصدی به ۱۹ میلیون و ۶۸۵ هزار تومان و سایپا ۱۳۲ SX با رشد ۴.۵۷ درصدی به ۲۰ میلیون و ۲۰۸ هزار تومان رسیده است.

از محصولات خودروسازی مدیران نیز خودروی ام‌وی‌ام ۵۳۰ بیشترین افزایش قیمت را داشته است به‌گونه‌ای که قیمت این خودرو با رشد ۴.۵۷ درصدی به ۴۳ میلیون و ۳۸۲ هزار تومان رسیده است.

در میان این محصولات، ام‌وی‌ام چهار سیلندر نیز کمترین افزایش قیمت را داشته است به‌گونه‌ای که قیمت این خودرو با رشد ۳.۴۹ درصدی به ۲۱ میلیون و ۸۶۶ هزار تومان افزایش یافته است. http://hadidnews.com/vdccmoqi.2bqoe8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما