تاریخ انتشار :چهارشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۶
رییس کانون انجمن های صنفی رانندگان ناوگان حمل و نقل بار:

تورم و قیمت سوخت در افزایش نرخ کرایه حمل بار تاثیرگذار هستند

رییس کانون انجمن های صنفی رانندگان ناوگان حمل و نقل بار کشور، بالا رفتن نرخ تورم، قیمت سوخت و دستمزدها را از جمله عوامل بسیار موثر در افزایش هزینه های حمل کالا در کشور عنوان کرد.
تورم و قیمت سوخت در افزایش نرخ کرایه حمل بار تاثیرگذار هستند
محمد خان بلوکی افزود: با توجه به افزایش قیمت گازوییل و نرخ تورم سالانه قرار است در جلسه ای با مسئولان ذیربط در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در خصوص میزان افزایش نرخ کرایه حمل بار توسط ناوگان حمل و نقل باری تصمیم گیری شود.

وی با بیان آنکه نظر تشکل های صنفی پیشنهاد افزایش نرخ کرایه ۱۰ تا ۱۵ درصدی است، اظهار داشت: در صورتی که در جلسه امروز به توافق برسیم بلافاصله نرخ های جدید در سطح کشور به مورد اجرا گذاشته خواهد شد.

مدیرعامل اتحادیه شرکت های تعاونی بار کشور با اشاره به آخرین افزایش قیمت نرخ کرایه حمل بار، افزود: آخرین بار اوایل سال گذشته قیمت کرایه حمل بار ناوگان حمل ونقل باری افزایش یافت و ضروری است با توجه به نرخ تورم سالانه، افزایش قیمت لوازم یدکی و خدمات عمومی نرخ ها بار دیگر مورد بازبینی قرار گیرد.

رییس کانون انجمن های صنفی رانندگان ناوگان حمل و نقل بار کشور تصریح کرد: نرخ کرایه حمل بار در کشور باید متناسب با افزایش قیمت ها باشد و امیدواریم در جلسه امروز خواسته فعالان این بخش تامین شود.

براساس اعلام شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی هر لیتر بنزین معمولی با نرخ ١٠٠٠ تومان و هر لیتر بنزین سوپر نیز با نرخ ١٢٠٠ تومان عرضه خواهد شد. همچنین، نفت گاز در جایگاههای سوخت کشور با نرخ ٣٠٠ تومان عرضه می شود.

براساس این گزارش، آن دسته از افراد که در کارت سوخت خود بنزین ٧٠٠ تومانی دارند فقط تا پایان شهریور ماه فرصت دارند آن را استفاده کنند.

http://hadidnews.com/vdccmoq1.2bqii8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما