تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۴۵
از عقاید فرقه ساختگی و گمراه وهابیت، کافر و مرتد دانستن همه مسلمانان اعم از شیعه و سنی است.
وهابیون: همه اهل سنت کافرند!
به گزارش حدیدنیوز، ابن تیمیه در مورد تقلید از مذاهب اربعه می گوید:

فَمَنْ قَالَ : أَنَا شَافِعِیُّ الشَّرْعِ أَشْعَرِیُّ الِاعْتِقَادِ قُلْنَا لَهُ : هَذَا مِنْ الْأَضْدَادِ لَا بَلْ مِنْ الِارْتِدَادِ.

هرکس بگوید:من در فقه،شافعی هستم و از نظر کلامی،اشعری هستم،اینها ممکن نیست و ضد هم هستند ،بلکه هرکس چنین اعتقادی داشته باشد،مرتد هست!! مجموعه الفتاوی ابن تیمیه ج۴ص۱۰۶





 الان تمام شافعی ها طبق نظر ابن تیمیه،مرتد هستند،چون همه شافعی ها از نظر فقهی شافعی هستند و از نظر کلامی،یا اشعری هستند یا ماتریدی هستند یا اهل حدیث یا... هستند.

یا مثلا خیلی از اهل سنت، حنبلی هستند و از نظر اعتقادی اهل حدیث هستند و یا حنفی هستند و از نظر اعتقادی ماتریدی هستند.الان همه اینها طبق نظر ابن تیمیه مرتد هستند.

۲- آقای محمد صدیق قنوجی بخاری در کتاب الدین الخالص،کلا یک باب آورده و می گوید:تقلید از مذاهب شرک است!



تقلید المذاهب من الشرک

"تأمل فی مقلدة المذاهب کیف أقروا على أنفسهم بتقلید الأموات من العلماء والأولیاء و اعترفوا بأن فهم الکتاب و السنة کان خاصاً بهم و استدلوا لإشراکهم فی الصلحاء بعبارات القوم و مکاشفات الشیوخ فی النوم ، و رجحوا کلام الامّة و الائمة علی کلام الله تعالی و رسوله علی بصیرة منهم و علی علم .

فما ندری ما عذرهم عن ذلک غدا یوم الحساب و الکتاب ؟ و ما ینجیهم من ذلک العذاب و العقاب.وقد ذکر تعالی عن الکفار...

تامل کن و بیاندیش به تقلید کنندگان از مذاهب(چهارگانه) که چگونه بر تقلید مردگان پافشاری می کنند و اعتراف می کنند که فهم قرآن و سنت پیامبر مختص به آنان است و برای شرک خود به عبارات دیگران و خوابهای بزرگان استناد می کنند و کلام مردم و ائمه (چهارگانه اهل سنت) را به کلام خداوند ترجیح می دهند هر چند بر این موضوع بی خوبی آگاه هستند.نمی دانیم که چه عذری در پیشگاه خداوند در روز حساب و کتاب خواهند آورد و چه چیزی باعث نجات آنان از عذاب خداوند خواهد شد !!!.الدین الخالص ج۱ص۱۴۰





http://hadidnews.com/vdccmiqi.2bq048laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما