تاریخ انتشار :چهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۵
در راستاي پاسخگويي به نياز مشتريان و با توجه به ماهیت محصولات و نزدیکی بیشتر به خودروهای سواری شرکت ایران خودرو، پيش فروش دو محصول جديد ايران خودرو «پيكاپ فوتون» و «ون وانا» که تاکنون توسط شرکت ایران خودرو دیزل فروخته می شد به زودی از طريق نمايندگي هاي مجاز شرکت ایران خودرو در سراسركشور به مشتریان حقیقی آغاز مي شود.
دو خودرو جدید به سبد فروش محصولات ایران خودرو اضافه می شود
به گزارش حدیدنیوز به نقل از ایکوپرس، الزامات و زيرساخت هاي فروش محصولات ايران خودرو ديزل در شبكه فروش ايران خودرو فراهم شده و برنامه فروش مربوطه نیز به زودي اعلام و در دسترس متقاضيان قرار خواهد گرفت.
 
بر اساس اين گزارش، پيكاپ جديد فوتون، محصول توليدي ايران خودرو ديزل، وانت باري پر قدرت و با قابلت آفرود، ‌كاربردی و خانوادگي كه مجهز به كيسه هواي ايمني راننده و سرنشين، موتور پر قدرت با ظرفيت 2400 سي سي و 130 اسب بخار و قابلیت چهار چرخ محرک است.
 
همچنين ون وانا ضمن داشتن ظاهری زيبا، از ايمني و فضاي داخل كابين و امكانات و قواي محركه خوبي نيز بهره مند است و اين خودرو علاوه بر امكان استفاده به عنوان خودروي شخصي، مي تواند به عنوان خودروی تشريفات، تاكسي شهري و بين شهري و آمبولانس نيز مورد استفاده قرار گیرد. http://hadidnews.com/vdccmeq1.2bqes8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما