تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۲۵
کارشناس ارشد هواشناسی با اشاره به تداوم بارش‌ها در سواحل دریای خزر، گفت: پایتخت طی روز چهارشنبه اوج کاهش دمای هوا را نسبت به روزهای گذشته تجربه می‌کند، ضمن آنکه دمای هوا در کل کشور در این روز حدود ۴درجه کاهش می‌یابد.
به گزارش حدیدنیوز به نقل از فارس،‌ محمد اصغری با اشاره به تداوم بارش‌ها در سواحل دریای خزر طی روزهای‌ آتی، اظهارداشت: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی پیش‌بینی می‌شود که تا پنج شنبه هفته جاری بارش باران در سواحل شمالی کشور تداوم خواهد یافت.کارشناس ارشد هواشناسی با بیان اینکه بارندگی در سواحل دریای خزر از شدت قابل توجهی برخوردار خواهد بود، افزود: اوج بارندگی‌ها در استان گیلان است، به‌طوری‌که طی امروز و فردا شاهد آبگرفتگی در معابر عمومی این منطقه خواهیم بود.

وی ادامه داد: طی روز‌های آینده(تا پنج شنبه) استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، خراسان شمالی نیز شاهد بارش باران به همراه رگبار و رعد و برق خواهد بود.

وی با اعلام اینکه دمای‌هوای تهران در روز جاری برابر ۳۵ درجه سانتی‌گراد است، ابراز داشت: طی روز چهارشنبه اوج کاهش دمای هوا را خواهیم داشت به‌طوری‌که پیش‌بینی می‌شود دمای هوا در این کلانشهر به ۳۱ درجه سانتی‌گراد برسد.

کارشناس ارشد محیط هواشناسی اضافه کرد: به طور میانگین از روز چهارشنبه شاهد کاهش ۳ تا ۴ درجه‌ای دمای هوا در کل کشور خواهیم بود.

به گفته وی، خنکی هوا در کل مناطق کشور طی روزهای پنج‌شنبه و جمعه تداوم خواهد داشت.

اصغری در ادمه درباره بارش باران در مناطق جنوبی کشور اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود تا روز چهارشنبه باران در برخی نقاط جنوبی کشور از جمله استان‌های هرمزگان، کرمان و شرق فارس تداوم داشته باشد.

وی با اشاره به وزش باد و بروز پدیده گرد و غبار در شرق کشور، درباره بارش باران در پایتخت خاطرنشان کرد: طی امروز و فردا بارش‌ پراکنده باران در ارتفاعات این کلانشهر دور از انتظار نیست. http://hadidnews.com/vdccisqi.2bqp18laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما