تاریخ انتشار :چهارشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۲
به نظر می‌رسد رابطه مائورو ایکاردی و باشگاه اینتر وارد بحرانی‌ترین بخش سالهای اخیر خواهد شد.
ایکاردی به اشد مجازات محکوم می‌شود
به گزارش حدیدنیوز، چند هفته‌ای از باز پس گیری بازوبند کاپیتانی از مائورو ایکاردی و شروع جنجال بین باشگاه اینتر و مهاجم آرژانتینی می‌گذرد و تا به حال هیچیک از طرفین تمایلی به پایین آمدن از مواضع خود نشان نداده اند. تنش‌ها بین باشگاه و ایکاردی- همسرش ادامه یافته و مصدومیت زانوی کاپیتان سابق، بهانه‌ای برای دوری او از ترکیب نراتزوری گشته است.
 
طبق ادعای رسانه‌های ایتالیایی، آخرین پیشنهاد اینتر برای حفظ ایکاردی اختصاص دادن حقوق سالانه ۷ میلیون یورو برای این مهاجم ۲۶ ساله است که انگار این رقم نیز مورد توجه واندا نارا قرار نگرفته و آنها قصد دارند به پیشنهاد باشگاه پاسخ منفی دهند.
 
با توجه به حضور فرزندان ماکسی لوپز و واندا نارا که در حال حاضر تحت تکلف واندا و مائورو ایکاردی هستند، این خانواده ترجیح می‌دهد در صورت جدایی از اینتر نیز به زندگی در ایتالیا ادامه داده و به پیشنهاد یکی از تیم‌های سری آ از جمله یوونتوس یا ناپولی پاسخ مثبت دهد.
 
در این میان کوریره دلا اسپورت مدعی شد وندا نارا از مدیریت باشگاه اینتر درخواست کرده بند فسخ ایکاردی را برای باشگاه‌های سری آ نیز فعال کنند. اینتر واکنش تندی به این درخواست داشته و قصد دارد دشوارترین مجازات را برای ایکاردی در نظر بگیرد؛ پرداخت یکساله حقوق مائوریتو و در عین حال کنار گذاشتن وی از لیست تیم اصلی و قرار دادن وی روی سکوها.
 
گروه سونینگ در دیگر باشگاه خود جیانگسو بعد از اختلاف با رامیرز برزیلی چنین کاری با او انجام داد و این دیگر به منزله اعلان جنگ علنی با ستاره آرژانتینی خواهد بود.
منبع: ورزش سه http://hadidnews.com/vdccisq1.2bqmx8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما