تاریخ انتشار :شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۸
بنده حدود 17 سال توفیق خدمت در بنیاد و بیش از 6 سال در بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ حضور داشتم و امروز جدایی از این مجموعه بسیار سخت است.
خداحافظی «صمیمی» با بنیاد شهید
به گزارش حدیدنیوز به نقل از مشرق، مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ با حضور حجت الاسلام شهیدی محلاتی برگزار شد. در این مراسم صمیمی بعد از گذشت شش سال با مسئولیت بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ خداحافظی کرد و نادر نصیری جایگزین او در این سِمت شد.
 
حمید علی صمیمی یکی از جانبازان دوران دفاع مقدس و کارمند سپاه لشگر 25 کربلا در استان مازندران بود که مدیریت بنیاد جانبازان و مستضعفان مازندران به او واگذار شد. بعد از مدتی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران شد و سپس به تهران منتقل شده و از دی ماه سال 90 ، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ شد. او دوشنبه هفته گذشته در مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین با کسب حداکثر آرا به عنوان رئیس جدید این فدراسیون انتخاب شد. مراسم تودیع او امروز شنبه 28 بهمن‌ماه با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدعلی شهیدی محلاتی، با حضور نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید برگزار شد.
 
حجت‌الاسلام‌ سید محمدعلی شهیدی محلاتی روز شنبه 28 بهمن‌ماه در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ گفت: آقای صمیمی در دوران تصدی پست مدیرکلی بنیاد تهران بزرگ تعامل بسیار خوبی با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران داشتند و جامعه ایثارگری تهران بزرگ از نزدیک با ایشان در ارتباط بودند و این موضوع از نقاط قوت فعالیتشان بود. ایشان به دلیل انتخاب به عنوان رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین، علی رغم میل باطنی ما و همکاران ایشان از مجموعه بنیاد جدا شدند و برای‌شان در پست جدید آرزوی موفقیت داریم.
 
حمید علی صمیمی مدیرکل سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ نیز در این نشست گفت: بنده حدود 17 سال توفیق خدمت در بنیاد و بیش از 6 سال در بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ حضور داشتم و امروز جدایی از این مجموعه بسیار سخت است. در بنیاد تهران بزرگ تلاش کردیم تا با ایجاد فضایی آرام و بردارانه به خدمت بپردازیم. همچنین تلاش کردیم ارتباط مناسبی با دستگاه‌های اجرایی ایجاد کنیم تا شأن مجموعه بنیاد افزایش یابد و همچنین ارتباط خوبی بین جامعه هدف و بنیاد برقرار شد.
 
نادر نصیری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ نیز در این مراسم گفت: بنیاد نهادی آرمانی است که تمایزهای بی‌شماری با سایر دستگاه‌ها دارد و خدمت در این مجموعه توفیق بی‌نظیری است. امیدواریم ادامه‌دهنده سنت‌های خوب ایجادشده در این اداره کل باشیم.
 
در پایان این مراسم نادر نصیری با دریافت حکم خود به‌عنوان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ منصوب شد و از زحمات حمید علی صمیمی مدیرکل سابق این بنیاد نیز تقدیر و تشکر شد.
منبع: تسنیم http://hadidnews.com/vdccipq1.2bqem8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما