تاریخ انتشار :دوشنبه ۶ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۴۱
با پایان یافتن معاملات امروز بازار سرمایه؛

شاخص فرابورس در چند قدمی ۸۰۰ واحد باقی ماند

بیش از ۵۲.۸ میلیون اوراق بهادار به ارزش حدود ۶۰۹.۴ میلیارد ریال در بازارهای فرابورس معامله شد.
شاخص فرابورس در چند قدمی ۸۰۰ واحد باقی ماند
به گزارش حدیدنیوز؛ در جریان معاملات امروز بازارهای فرابورس، آیفکس با ۰.۳ واحد کاهش نسبت به روز یکشنبه بر روی عدد ۷۹۵.۸۰ ایستاد.

همچنین امروز ۵۲.۸ میلیون اوراق بهادار به ارزش ۶۰۹.۴ میلیارد ریال در ۱۵ هزار و ۳۱۸ دفعه معامله ثبت شد و وجود تقاضای ۱۲.۴ میلیون سهمی برای بانک دی و ۴.۹ میلیون سهمی پترول و ۴.۷ میلیون سهمی صنعتی دریایی ایران (صدرا) این شرکت‌ها را در راس حجم معاملات فرابورس قرار داد.

نماد شرکت‌های گسترش سرمایه‌گذاری ایرانیان با ۵ درصد، سرمایه‌گذاری تدبیرگران فارس و خوزستان با ۴.۹ درصد، مهندسی صنعتی روان فن‌آور با ۴.۶ درصد، عمران و توسعه شاهد و بانک سرمایه با ۴.۲ درصد هم بیشترین افزایش قیمت را داشتند و بیشترین کاهش قیمت نیز نصیب شرکت‌های مهندسی ساختمان تاسیسات راه‌آهن، پالایش نفت تهران و بیمه سامان با بیش از ۴ درصد شد.

در میان نمادهای داد و ستد شده امروز بیشترین ارزش معاملات نیز به ترتیب با بیش از ۱۱۹.۱ و ۱۰۱.۵ میلیارد ریال توسط پالایش نفت لاوان و پالایش نفت تهران ثبت شد.

از سوی دیگر اوراق تسهیلات مسکن بدون تغییر قابل توجهی در حدود ۳۸۰ هزار ریال مبادله شد و در مبادلات اوراق با درآمد ثابت هم بیشترین حجم معاملات به ترتیب به خرید و فروش ۴۶ هزار و ۶۶۰ برگه اجاره مپنا و ۳۷ هزار و ۵۷۰ برگه اجاره امید تعلق داشت.

بر اساس اعلام ناظر بازار، نماد معاملاتی شرکت بیمه پاسارگاد و نماد معاملاتی اوراق مشارکت شرکت بین‌المللی توسعه ساختمان باز شدند و نماد معاملاتی حق تقدم خرید سهام شرکت بیمه پاسارگاد بدون محدودیت دامنه نوسان قیمت معامله شد.

همچنین با توجه به نوسانات غیرعادی قیمت سهم شرکت صنعتی مینو در نماد "غصینو۱"، این نماد به منظور بررسی بیشتر متوقف شد و زمان بازگشایی آن نیز متعاقبا اعلام می‌شود.

به گزارش تسنیم؛ در جریان معاملات دیروز، شاخص فرابورس ۲۰ واحد افت کرد. http://hadidnews.com/vdccioqi.2bqe08laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما