تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۲۲:۳۶
اين نرم‌افزار پيش‌بيني آب و هوا و اطلاعات مفيد و کاربردي مانند شدت وزش باد، ميزان رطوبت هوا، فشار هوا و درجه حرارت را تا ۵ روز آينده در اختيارتان قرار مي‌دهد.
به گزارش حدیدنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، تاکنون برنامه‌هاي متعددي برای اطلاع از وضعیت هواشناسی معرفي شده اند اما در این مطلب قصد داريم نرم‌ افزار معروف ترجمه شده را براي سيستم‌عامل سيمبين به شما معرفي کنيم. اين برنامه که در زمينه هواشناسي است، SPB Weather نام دارد و بايد گفت با اين که به زبان فارسي ترجمه شده است اما در هيچ چيز از نسخه انگليسي آن کم نمي‌آورد بلکه کار با آن بسيار راحت‌تر هم شده است.

اين نرم‌افزار ويژگي‌هاي فراواني را در اختيار شما قرار مي‌دهد و شايد بتوان گفت بهترين و کامل‌ترين برنامه پيش‌بيني آب و هوا براي گوشي‌هاي سيمبين مي‌باشد. با استفاده از SPB Weather قادر خواهيد بود از وضعيت آب و هوايي جهان و هر شهرستاني که بخواهيد با خبر شويد.

اين نرم‌افزار پيش‌بيني آب و هوا و اطلاعات مفيد و کاربردي مانند شدت وزش باد، ميزان رطوبت هوا، فشار هوا و درجه حرارت را تا ۵ روز آينده در اختيارتان قرار مي‌دهد.

در اين نرم‌افـزار شما مي‌توانيـد بـه صـورت سه بعدي نقشه جهان را ملاحظه کنيـد و تنهـا با چرخش انگشتانتان روي نقشه، به هـر جايـي کـه دوست داريد سفـر کنيد و از وضعيت جوي آن مکان با خبر شويد.

مهم‌ترين اطلاعاتي که برنامه به شما مي‌دهد، شامل پيش‌بيني بارش و پيش‌بيني ابرها مي‌شود. اين اطلاعات به بهترين نحو براي شما نمايش داده شده است، درست همانند خبرهاي هواشناسي در تلويزيون نقشه جهان به صورت متحرک در مقابل شما قرار مي‌گيرد و مي‌توانيد حرکت ابرها و موج‌هاي بارشي را مشاهده کنيد.

شما به راحتـي مي‌توانـيد شهـرستـان مـورد نظـرتان را از فهـرست شهرهاي موجود پيـدا کنيـد و بـراي راحتـي کار عمليـات جست‌وجو به کمـک GPS نيـز امکان‌پذير است. براي به‌روز رساني نرم‌افزار تنظيمات مناسبي قرار داده شده که مي‌توانيد بازه‌هاي به‌روز رساني و نوع آن را نيز مشخص کنيد. همچنين تنظيمات مختلفي براي نوع نمايش اطلاعات، تغيير واحدهاي اندازه‌گيري و فعال يا غير فعال کردن نمايش‌هاي متحرک وجود دارد تا برنامه کاملا با شما سازگار شود.

يکي از امکانات خوب اين نرم‌افزار قرار دادن يک ميان‌بر در صفحه اصلي سيستم‌عامل است که دسترسي به اطلاعات را براي شما سريع‌تر مي‌کند. نسخه‌اي که در این مطلب باشگاه شبانه حاضر به شما معرفي کرديم ويرايش SPB Weather ۲.۰.۱ است و همان طور که گفتيم براي سيستم‌عامل سيمبين، ويرايش‌هاي v۳ ،v۵ و ۳^ مناسب است. براي دريافت اين نرم‌افزار مي‌توانيد اینجا راکلیک کنيد.

* اگر در نصـب برنامه به مشکل برخورديـد بايـد سيستم‌عامل گوشي موبايل‌تـان را هک کنيد که آموزش اين کار در اينترنت موجود است و نياز به تخصص خاصي ندارد. http://hadidnews.com/vdccimqs.2bqme8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما