تاریخ انتشار :دوشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۲۶
لئون پنتا وزیر دفاع آمریکا اذعان کرد

تقدیر پاپ از جنایت های آمریکا در دنیا

'پاپ بندیکت به من گفت؛ از تو به خاطر کمک هایت برای حفاظت از جهان متشکرم.
تقدیر پاپ از جنایت های آمریکا در دنیا

لئون پنتا وزیر دفاع آمریکا نوشت: 'پاپ بندیکت به من گفت؛ از تو به خاطر کمک هایت برای حفاظت از جهان متشکرم. 

به گزارش حدیدنیوز، چندی پیش پاپ بندیکت شانزدهم از لئون پانتا وزیر دفاع آمریکا که به تازگی بازنشسته شده، به خاطر رشادت هایش یا به نوعی همان جنایت های جنگی وی در طول سالها تصدی منصب فرماندهی وزارت دفاع، قدردانی کرد. 

سیاست خارجه آمریکا Us Foreign Policy به نقل از لئون پنتا وزیر دفاع آمریکا نوشت: "پاپ بندیکت به من گفت؛ از تو به خاطر کمک هایت برای حفاظت از جهان متشکرم."پنتا در پاسخ گفت: "برای من دعا کنید." 

رئیس خزانه داری و بورس اوراق بهادار آمریکا اعلام کرد: در واقع رشادت های پنتا در یک پاراگراف خلاصه می شود که همان "جنایت های جنگی" وی است. در حالی که تقاضای عمومی خواستار آن است که پنتا به عنوان مسئول جنایت های جنگی مجازات شود، وی مورد تشکر پاپ قرار گرفته است. 

لئون پنتا روز چهارشنبه ی گذشته، در سفری که به اروپا جهت خداحافظی با هم پیمانان آمریکایی داشت؛ در نیمه ی راه، به پاپ نیز سری زد که در این دیدار مورد تشکر و قدردانی وی قرار گرفت. 

"جنگ های غیرقانونی آمریکا در طول مدتی که پنتا رئیس سازمان سیا و وزیر دفاع بود، رخ داد." جنگ های بی رحمانه ی افغانستان، پاکستان، عراق، سومالی و یمن به قیمت جان زندگی هزاران مرد، زن و کودک بی گناه ملت های فقیر و دردمند تمام شد. 

اراذل و اوباش پنتا از دولت آمریکا پول هایی را گرفتند تا به تخریب دولت های دموکراتیک در آفریقا بپردازند. حدود ۶۰.۰۰۰ نفر نیز تاکنون در سوریه به علت دخالت های غرب و تلاش های قدرت های استعماری به دست نشاندگی آمریکا همچون ترکیه و عربستان سعودی کشته شده اند؛ که بیشتر از طریق برنامه های پوششی بانک فدرال پنتاگون اداره می شد. 

سازمان سیای آمریکا از طریق ترور، آدم ربایی و شکنجه به قوانین بین المللی نیز تجاوز کرد. این واقعیت ها که هر کدام براساس اسنادی قابل اثبات است؛ حاکی از غیرقانونی و غیرانسانی بودن اقدامات سازمان سیا است. 

وزارت دادگستری ایالات متحده می خواهد از برنامه های مخفی سازمان سیا در کشتن رهبران تروریستی خارجی در کشورهای دیگر "افشای جنایی" کند.

http://hadidnews.com/vdccimqs.2bq0o8laa2.html
منبع : رویداد
نام شما
آدرس ايميل شما