تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۳۲
پليس کربلاي معلي از شهادت دو تن از زائران و زخمي شدن ۱۱ تن از زائران در انفجار انتحاري در بين الحرمين کربلاي معلي خبر داد.
به گزارش حدیدنیوز، مهر به نقل از نهرین نت اعلام کرد: تلفات انفجار در منطقه بین الحرمین کربلا افزایش یافت. بر اثر این انفجار انتحاری که با کمربند انفجاری انجام شد یک زائر شهید و ۸ تن دیگر زخمی شدند. همچنین عامل انتحاری نیز به هلاکت رسید.

فرانس ۲۴ نیز در این باره گزارش داد: جمال الدین شهرستانی یکی از مقامات تولیت حرم امام حسین (ع) اعلام کرد: یکی از مهندسین خود را در بین الحرمین منفجر کرده است. 



حرم مطهر امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع) در منطقه بین الحرمین واقع است. یک منبع امنیتی عراق در این رابطه اظهار داشت: فرد انتحاری از طریق قرارداد با شرکت "المنصور" مسئول توسعه منطقه بین الحرمین وارد این منطقه شده بود و وی بخشی از شبکه تروریستی است که به شهر کربلای معلی نفوذ کرده است.

وی با بیان این مطلب افزود: این شبکه تروریستی با هدف انجام انفجارهای همزمان صورت گرفته است و در راستای اجرای توطئه سرنگونی دولت نوری المالکی به کربلا نفوذ کرده است. در همین حال شبکه المنار نیز اعلام کرد که فرد انتحاری تبعه مالزی بوده است.



نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر در عراق گفت: ۳ زائر ایرانی پس از عملیات انتحاری در بین‌الحرمین عراق مجروح شدند که ۲ نفر سرپایی مداوا و یک نفر راهی اتاق عمل شد.

ماشاءالله رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت و درمان فارس اسامی زائران مجروح شده ایرانی در عملیات انتحاری اظهار داشت: حسین قدوسی، محسن رضازاده و مهدی حیدری افرادی هستند که مجروح شده‌اند که حسین قدوسی اکنون در اتاق عمل تحت عمل جراحی است و ۲ نفر دیگر سرپایی مداوا شده‌اند. http://hadidnews.com/vdcci1qs.2bqmx8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما