تاریخ انتشار :جمعه ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۵۱
نمايندگي هاي منتخب گروه صنعتي ايران خودرو در استان هاي گلستان و بوشهر، آخرين دستاوردهاي اين گروه صنعتي را در نمايشگاه بين المللي و تخصصي استاني در معرض عموم قرار داده اند.
حضور هم زمان ايران خودرو در نمايشگاه هاي شمال و جنوب كشور
به گزارش حدید نیوز به نقل از ايكوپرس، هشتمين نمايشگاه بين المللي خودرو، قطعات و تجهيزات وابسته استان گلستان و دومين نمايشگاه تخصصي خودرو، قطعات و صنايع وابسته استان بوشهر با مشاركت نمايندگي هاي منتخب ايران خودرو و با حمايت معاونت بازاريابي و فروش ايران خودرو به صورت هم زمان دستاوردهاي گروه صنعتي ايران خودرو را به نمايش گذاشته اند.
 
 
برمبناي اين گزارش، نمايشگاه خودرو در دو استان گلستان و بوشهر به صورت هم زمان از 10 تا 13 بهمن ماه برپاست و محصولات متنوع گروه صنعتي ايران خودرو در اين دو نمايشگاه در معرض ديد بازديدكنندگان قرار گرفته است.
 
در غرفه ايران خودرو در نمايشگاه استان گلستان، محصولات دناپلاس، پژو پارس اتوماتيك، پژو 207 اتوماتيك، تندر پلاس اتوماتيك، رنو كپچر، اچ30 كراس، هايما اس.7 توربوشارژ اتوماتيك و پژو 2008 به نمايش گذاشته شده است. افزون بر اين خودروها در نمايشگاه بوشهر، محصولات پژو 508، سوزوكي گراندويتارا و تندر پيكاپ نيز به نمايش درآمده است.
 
اين گزارش مي افزايد، در نمايشگاه هاي برپا شده در اين دو استان، محصولات پرفروش و پرمتقاضي گروه صنعتي ايران خودرو در قالب برنامه فروش فوري و پيش فروش توسط نمايندگي هاي منتخب عرضه مي شود.
 
گفتني است،‌ گروه صنعتي ايران خودرو در هشتمين نمايشگاه بين المللي خودرو گلستان از ساعت 16 تا 21 و در دومين نمايشگاه تخصصي خودرو،‌ قطعات و صنايع وابسته بوشهر از ساعت 17 تا 22 در محل برپايي نمايشگاه هاي دو استان پذيراي بازديدكنندگان است. http://hadidnews.com/vdcci0q1.2bqe48laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما