تاریخ انتشار :يکشنبه ۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۱
با تائيد اولین سری از اوراق مالي توسط بانك هاي عامل

آغاز تحويل خودروهاي وام 25 ميليوني توسط ايران خودرو

با تائيد اولین سری از اوراق مالي مشتريان توسط بانك هاي عامل، تخصيص و صدور فاكتور محصولات ايران خودرو كه در طرح تسهيلات 25ميليون توماني عرضه شده اند، آغاز شد.
آغاز تحويل خودروهاي وام 25 ميليوني توسط ايران خودرو
به گزارش حدید نیوز به نقل از ايكوپرس، مصطفی خان کرمی معاون بازاريابي و فروش گروه صنعتي ايران خودرو ضمن تشكر از تيم اقتصادي دولت ، بانك مركزي ، سازمان مديريت و بانك هاي عامل و وزارت  خانه ذيربط در خصوص  اجرايي شدن بسته ضد ركود  اظهار كرد:اگرچه در  اجرايي شدن طرح با توجه به گستردگي و لزوم هماهنگي بين بخش هاي مختلف كاستي هايي قابل پيش بيني بود ولي با تلاش همه واحد هاي درگير و تلاش شبانه روزي پروسه تحويل خودروها آغاز شد .

وي اعلام كرد: در روز جاري  تخصيص و صدور فاكتور اولين سري از خودروهاي عرضه شده در طرح تسهيلات 25ميليون توماني  آغاز شد و اين محصولات به تدريج تحويل خريداران مي شود.

خان كرمي ادامه داد: همانگونه كه پيشتر نيز اعلام شد خودروهای متقاضیان در موعد مقرر تحویل خواهد شد و برای تسریع در تحویل، تعدادی از محصولات از قبل به نمایندگی های سراسر کشور نیز ارسال شده است.  

وي افزود: نظام بانكي كشور تائيد اسناد و اوراق مالي ارائه شده را به مرور آغاز کرده و فرآیند تحویل خودروهای عرضه شده به همين رويه  ادامه پیدا خواهد کرد. http://hadidnews.com/vdcci0q1.2bq1s8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما