تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۰۱
مهاجم پرسپولیسی ها می گوید خوشحال است از این که توانسته پاسخ اعتماد علی دایی را بدهد.
به گزارش حدیدنیوز، بدون شک یکی از پدیده های پرسپولیس در لیگ برتر سیزدهم بود.او گل های خوب،حساس و سه امتیازی زیادی هم برای تیمش زد تا نقش زیادی در نایب قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر داشته باشد.محمد عباس زاده روز گذشته هم تک گل پرسپولیسی ها را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند تا بگوید:«خدا را شکر،مقابل هواداران و کادر فنی رو سفید شدم.»



قبول داری چپ پا ها خوب پنالتی نمی زنند؟



نه اصلا،این را همه می گویند اما من قبول ندارم.دیدید که دیروز هم خوب پنالتی زدم.



اما بیشتر پنالتی بازیکنان چپ پا گل نمی شود.



چپ پاها آدم های باهوشی هستند.من تا الان هرچه پنالتی زده ام گل شده است.به همین دلیل این مسئله را اصلا قبول ندارم.



روز گذشته هم تو گل زدی و دوباره پرسپولیس برد.



خدا را شکر می کنم.من یک فصل خیلی سخت را پشت سر گذاشتم.اما ای کاش فولاد مساوی می کرد و ما قهرمان می شدیم.البته خدا را شکر که سهمیه آسیا را گرفتیم اما اگر گرفتن این سهمیه با قهرمانی همراه می شد بهتر بود.



قبول داری که فولادی ها شایسته قهرمان شدن بودند؟



قبول ندارم آنها تیم یکدستی داشتند اما ما می توانستیم قهرمان شویم.تقصیر خودمان شد.اگر مقابل راه آهن مساوی نمی کردیم حالا قهرمان بودیم.امسال مشکلات زیادی را تجربه کردیم.باشگاه اصلا به ما پول نداد.این مشکلات را در کنار سایر مشکلات بگذارید تا ببینید چرا پرسپولیس نتیجه نگرفته است.



یعنی انتشار آن لیست...



ببینید فصل تمام شده است اما به خدا من کرایه خانه ام عقب افتاده است.رقم قرارداد من با آن لیستی که منتشر شد مطابقت ندارد.



پس پول ها را چه کسی در باشگاه گرفته است؟



قرارداد من خیلی کمتر از آن چیزی است که در آن لیست نوشته اند.من ۸۰ میلیون تومان با پرسپولس قرارداد بستم.باشگاه ۴۰۰ میلیون تومان هم برای رضایت نامه من داده است.اما به خدا قسم هنوز پولم را نگرفته ام.نمی دانم پول ها را چه کسی گرفته است.از وقتی که به پرسولیس آمدم بیچاره شدم،مسئولان باشگاه کاری برای من نکرده اند.



اوایل که به پرسپولیس آمدی نیمکت نشین بودی.این تو را اذیت نمی کرد؟



من باد واقعیت را بگویم.ابتدا که به پرسپولیس آمدم می گفتم پرسپولیس تیم بزرگی است و حتی نشستن روی نیمکت این تیم هم باعث افتخار است.اما من تلاش زیادی می کردم و به نتیجه ایهم نمی رسیدم.در بازی های دوستانه برای تیمم گل می زدم اما انگار نه انگار.دپرس شده بودم و می خواستم فوتبال را کنار بگذارم.با برادرم مشورت کردم او گفت که باز هم تلاش کنم.خدا را شکر ماندم و این ماندنم نتیجه داد.



علی دایی هم در سخت ترین شرایط به تو اعتماد کرد.



ایشان حتما یک چیزی می دانستند.خدا را شکر می کنم که توانستم جواب اعتماد علی آقا را بدهم.کاری کردم که حالا آنها از خرید من پشیمان نیستند.خوشحالم از این که با کمک دوستانم گلهای خوبی برای پرسپولیس زدم.این گلها زحمات همه بچه ها بود.



با این شرایط محمد عباس زاده فصل آینده در پرسپولیس می ماند؟



من قراردادم با پرسپولیس سه ساله است.هنوز دو سال دیگر از این قرارداد باقی مانده است اما اگر شرایط مثل امسال باشد بروم و باغچه خودم را بیل بزنم بیشتر پول در می آورم.من واقعیت را می گویم.الان پولی ندارم،فقط یک ماشین دارم که آن هم تکلیفش مشخص نیست.





سال ۹۳ برای تو با یک حادثه تلخ همراه بود.



باور می کنید اگر بگویم هنوز که هنوز است پیش خواهرم نرفته ام.خواهر زاده ام فوت کرده است اما من هنوز نتوانسته ام به شمال بروم.با برادرم مشورت کردم او گفت بمانم برای پرسپولیس بازی کنم.می گفت روحیه خودت را حفظ کن تا لیگ به پایان برسد.



دوست داشتی در لیست جدید کروش باشی؟



قسمت نبود.شاید اگر زودتر بازی می کردم می توانستم نظر کروش را جلب کنم اما به نظرم الان خیلی دیر است.البته من سن زیادی ندارم و اگر خدا خواست و ایران در جام جهانی بعد هم حضور داشت می توانم یکی از مهره های تیم ملی باشم.





راستی چرا اینقدر کم حرف هستی؟



دوست دارم همیشه چراغ خاموش حرکت کنم.این طوری بهتر است. http://hadidnews.com/vdccesqi.2bqop8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما