تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۱۷
تغيير کي روش دردي را دوا نمي کند

فتح اله زاده:مجيدي با يک شرط استقلالي شد

مدیرعامل باشگاه استقلال ضمن تشريح مسائل مختلف باشگاه پرسوليس گفت: هدف‌مان حضوری خوب و شایسته در لیگ قهرمانان آسیاست.
به گزارش حدیدنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران علی فتح‌اله‌زاده ظهر روز یکشنبه در گفت و گو با شبکه خبر درباره مذاکرات صورت گرفته برای بازگشت فرهاد مجیدی به استقلال اظهار داشت: فکر می‌کنم مجیدی ظرف امشب یا فردا وارد تهران خواهد شد تا قرارداد خود را با استقلال ثبت کند.

مجيدي با يک شرط استقلالي شد

وی با تاکید به اینکه مجیدی سرمایه بزرگ استقلال به حساب آمده و هیچ پیش شرطی را برای حضور در استقلال قایل نشده افزود: فرهاد مجیدی با درخواست امیر قلعه‌نوعی به مجموعه استقلال اضافه می‌شود و من از این بابت خوشحالم. تنها شرط مجیدی نیز این بوده که اجازه دهیم در آخر فصل در یک دوره کلاس‌‍ حرفه‌ای مربیگری شرکت کند.

نکونام تا پايان فصل با ماست

مدیرعامل باشگاه استقلال با اشاره به اینکه جواد نکونام تا پایان فصل در استقلال حضور خواهد داشت، تاکید کرد: هدف‌مان حضوری خوب و شایسته در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیاست و مسلما با تقویت تیم و به خدمت گرفتن بازیکنان مورد نظر که تا این لحظه جذب کرده‌ایم، در لیگ قهرمانان حضوری پر رنگ خواهیم داشت.

جباري آماده به کمک تيم ملي مي ايد

وی با ابراز خوشحالی از بازگشت مجتبی جباری به مسابقات خاطرنشان کرد: جباری وزنه‌ای موثر برای استقلال به حساب می‌آید و بدون تردید یک جباری قبراق و آماده به کار تیم ملی نیز خواهد آمد. فتح‌اله‌زاده درباره دیدار استقلال مقابل گهر دورود در رقابتهای جام حذفی تصریح کرد: ما مخالفتی برای انجام بازی در دورود نداریم و تنها خواستار این هستیم که مسئولان برگزاری مسابقه، امنیت این بازی را تضمین کنند.

در انتخاب کي روش دچار اشتباه شديم

وی در خصوص عملکرد تیم ملی در مسابقات غرب آسیا هم اظهار داشت: باید بپذیریم در انتخاب کارلوس کی‌روش دچار اشتباه شده‌ایم. البته در این مقطع تغییر کی‌روش را چاره‌ساز نمی‌دانم و معتقدم باید با بازنگری لازم در برنامه‌های فوتبالی خود، در زیر ساخت‌های این رشته سرمایه گذاری لازم را انجام دهیم.
مدیرعامل باشگاه استقلال در پایان گفت: بی‌شک اگر پایه فوتبال ایران قوی باشد، بازیکنان خوب و مستعد خوب تمرین کرده و آموزش خواهند دید تا پشتوانه قوی و خوبی برای تیم‌های ملی در رده های مختلف وجود داشته باشد. http://hadidnews.com/vdcce1qs.2bqis8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما