تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۱۳
همه تحركات گروه‌های ضد انقلاب رصد می‌شود.
انتخابات آزاد دستاويز برخی افراد برای لطمه زدن به انقلاب است

مسئله انتخابات آزاد دستاويز برخی افراد برای لطمه زدن به آبروی انقلاب اسلامی است، اما مقام معظم رهبری پاسخ قاطعی به اين‌ گونه موضع‌گيری‌ها دادند. 

محمد کرمی‌راد نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با حدید نیوز با اشاره به بیانات مهم چند روز گذشته مقام معظم رهبری در دیدار مردم قم با ایشان گفت: ايشان هميشه در مقاطع حساس و نزديك به انتخابات بيانات ارزشمندی در مورد انتخابات مطرح می‌كنند. 

وی افزود: سخنان اخير مقام معظم رهبری در موضوع انتخابات با توجه به تجربه انتخابات سال ۸۸ كه غرب و برخی سران كشورهای مرتجع منطقه، منافقين، سلطنت‌طلب‌ها و ضد انقلاب را جری كرد، يك هشدار بود. 

اين كارشناس مسائل سياسی عنوان كرد: حتی گروهك‌هايی در داخل كه سال‌ها اثری از آنها وجود نداشت به اميدهای واهی و با حمايت‌های مالی غرب و كشورهای عربی جان گرفتند و حادثه ناگوار سال ۸۸ را بوجود آوردند و شيرينی حضور مردم را با ايجاد درگيری و آشوب خيابانی تلخ كردند. 

نماينده سابق مجلس شورای اسلامی ذكر اينكه فتنه ۸۸ از قبل با برخی قرائن تقويت شد، افزود: رهبر معظم انقلاب بعد از انتخابات مسائل حساسی را بيان كردند، اما سران فتنه سخن از تقلب گفتند و اين موضوع مستمسكی برای جريان شكست خورده شد و آنها از اعمال خود و بيگانگان نيز برائت نجستند.
 
کرمی‌راد عنوان كرد: مشاركتی‌ها و كسانی كه آن قائله را ايجاد كردند به كمك‌های غرب چشم دوخته بودند تا به يك پيروزی بزرگ دست پيدا كنند، اما مردم هوشيار بودند و در نهم دی پيوند امت و ولايت را به رخ جهانيان كشاندند. 

وی با اشاره به هشدارهای مقام معظم رهبری در مسئله انتخابات گفت: برخی شخصيت‌ها حرفهايی گفتند كه دشمن آنها را رصد كرد، رهبر انقلاب تاكيد كردند كه نبايد چنين سخنانی زده شود، متاسفانه برخی از افرادی كه دل در گروی بيگانگان دارند در زمينه انتخابات يا می‌خواهند سهم‌خواهی كنند و يا در صدد جبران شكست‌های گذشته خود هستند. 

نماينده سابق مجلس شورای اسلامی عنوان كرد: مسئله انتخابات آزاد دستاويز برخی افراد برای لطمه زدن به آبروی انقلاب اسلامی است، اما مقام معظم رهبری پاسخ قاطعی به اين‌ گونه موضع‌گيری‌ها دادند. 

کرمی راد گفت: مسئله انتخابات برای مردم روشن است اما بايد به برخی خواص بی‌بصيرت گوشزد كرد كه هميشه در همه انتخابات آزادی عمل بوده است، در دولت آقای هاشمی رفسنجانی، خود ايشان انتخابات برگزار كرد و دولت اصولگرا نيز از دل دولت اصلاحات بيرون آمد. 

نماينده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: در انتخابات سال آينده به نظر نمی‌رسد كه اتفاقات سال ۸۸ تكرار شود، البته جريان فتنه و انحرافی ممكن است مشكلاتی را ايجاد كند كه با درايت رهبری و هوشياری مردم كاری از پيش نخواهند برد. 

وی با اشاره به اشراف كامل نهادهای امنيتی و سپاه و بسيج بر تحركات دشمن افزود: همه تحركات گروه‌های ضد انقلاب رصد می‌شود و بايد گروه‌های دوستدار نظام در جهت حل مشكلات كشور بسيج و متحد شوند. 

نماينده سابق مجلس شورای اسلامی در پايان عنوان كرد: ما منكر مشكلات اقتصادی كنونی نيستيم و همه بايد تلاش كنند تا موجبات دلسردی مردم و سوء‌استفاده دشمن از اين فضا فراهم نشود؛ دشمن هميشه تلاش داشته با ايجاد بحرانهای مختلف كشور را بی ثبات كند، اما از اين بحران‌ها عبور كرده‌ايم.

http://hadidnews.com/vdcce1qs.2bq0o8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما