تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۵۳
همه روزه افراد زیادی در دنیا بیماری های مختلفی می گیرند و البته درمان های متفاوتی نیز برای آن ها وجود دارد اما برخی درمان های غیر متعارف را به چیزهای دیگر ترجیح می دهند.
عجیب‌ترین درمان های دنیا +عکس

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، کشورهای مختلف از گذشته و تاریخ شان سنت های بسیار زیادی دارند و به ان ها بسیار پای بند هستند. بسیاری از این کشور ها امروزه نیز از سنت های باستانی برای درمان بیماری ها استفاده می کنند. این درمان گاهی بیش از یک هزار سال قدمت دارد و حتی ممکن است تاثیر خاصی نیز نداشته باشد اما بازهم مردم دست از انجام آن بر نمی دارند.

مرگ درمانی 


یکی از درمان های عجیبی که به تازگی در چین به وجود آمده است "مرگ درمانی" نام دارد. در این نوع درمان بیمارانی که مشکلات روحی و روانی دارند به مراکز خاص مراجعه می کنند و در آنجا در تابوت ها برای مدتی معین می خوابند تا مرگ را تجربه کنند. به گفته ابداع کنندگان این درمان"مرگ درمانی" می تواند بسیاری از مشکلات از بیماری های روحی تا استرس های شدید را به خوبی درمان کند و به گونه ای انسانی جدید از تابوت خارج می شود.

ریل درمانی



این نوع عجیب درمان کردن بیماری ها ریشه در کشور اندونزی دارد و مردم این کشور نیز علاقه خاصی به این نوع درمان دارند. در اندونزی افرادی که مشکلات جسمی و یا بیماری های ساده دارند روی ریل های قطار دراز می کشند تا بیماری هایشان درمان شود. این افراد اعتقاد دارند که پالس های الکتریکی قطار می تواند بیماری های آن ها را درمان کند. این کار از زمان ورود اولین قطارها به اندونزی شروع شده است و البته کار بسیار خطرناکی است چرا که آن ها تا زمان نزدیک شدن ترن از روی ریل بلند نمی شوند.

نیش درمانی 



بسیاری از انسان ها از زنبور می ترسند و با دیدن آن فرار می کنند تا شاید از نیش آن در امان بمانند. در این میان البته افرادی نیز هستند که علاقه خاصی به نیش زنبور دارند. یک فرضیه ۳ هزار ساله چینی می گوید که افرادی که نیش زنبور را به محل مریضی شان بزنند خیلی زودتر خوب می شوند. این در حالی است که گاهی اوقات ممکن است نیش زنبورها باعث بروز بیماری ها نیز در بدن انسان شوند.

قلقلک درمانی 




این نوع درمان از گذشته در اسپانیا طرفدار داشته است و البته به نظر یک شیوه درمان پر از خنده و شادی به نظر می رسد اما در اصل نحوه این نوع درمان با قلقلک دادن بسیار تفاوت است. در این نوع درمان ۲ نفر تنها با نوازش انگشتان روی قسمت هایی از بدن افراد که دچار درد شده است باعث می شوند تا رگ های گرفته و عضلات آسیب دیده بهبود پیدا کنند.

شمع درمانی



شاید اسم این نوع درمان زیاد هم عجیب نباشد اما یکی از شیوه درمان های بسیار پر طرفدار در کشورهای مختلف دنیا است و البته ریشه خاصی برای آن یافت نشده است. در این روش یک شمع در حالی که روشن است در گوش بیمار قرار میگیرد و شروع به سوختن می کند کسی نمی داند آیا واقعا تاثیر خاصی دارد یا خیر. بسیاری از پزشکان این درمان را یکی از عجیبترین ها می دانند و مردم را از انجام آن منع می کنند.

سیلی درمانی

یکی دیگر از درمان های تازه پیدا شده "سیلی درمانی" نام دارد. یک موسسه زیبایی در تایلند این نوع درمان را انجام میدهد و اعتقاد دارد که سیلی زدن به صورت می تواند باعث زیبایی بیشتر افراد شود. این موسسه روش های مختلفی برای سیلی زدن پیشنهاد می دهد و هر کدام از آن ها نیز می توانند فواید خاص خودشان را داشته باشند. مدل های ماساژ، کشیدن پوست و لطیف کردن صورت از جمله پرطرفدارترین انواع سیلی خوردن است.

http://hadidnews.com/vdcce0qs.2bqss8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما