تاریخ انتشار :دوشنبه ۹ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۱۳
مهندس يكه زارع در پيامي به مناسبت روز صنعت اعلام كرد:

دهم تير ماه، روزتجديد پيمان با تلاشگران عرصه صنعت

مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو در پيامي به مناسبت روز ملي صنعت و معدن با تبريك اين رويداد تاريخي، از تلاش و تشريك مساعي تمامي مديران، كاركنان و سربازان جبهه توليد درحوزه صنعت خودرو كشور تقدير كرد.
دهم تير ماه، روزتجديد پيمان با تلاشگران عرصه صنعت
به گزارش حدیدنیوز به نقل از ايكوپرس مهندس هاشم يكه زارع در اين پيام تصريح كرده است: تمامي دست اندركاران گروه صنعتي ايران خودرو در راستاي سياست هاي دولت تدبير و اميد و با بهره‌گيري از رهنمودهاي وزير صنعت، معدن و تجارت براي سربلندي ايران اسلامي در عرصه بين المللي گام برخواهند داشت.

وي افزود: اين گروه صنعتي به لطف گشايشي كه در عرصه سياست و اقتصاد كشور درحال ايجاد است، ضمن تلاش براي توليد با كيفيت و صادرات، با بهره گيري از ظرفیت کارشناسی و خلاقیت نیروهای توانمند داخلی، همکاری‌های خارجی خود را با هدف خودروساز شدن از طريق دسترسي به بازارهاي صادراتي آن ها توسعه دهد.

مهندس يكه زارع دراين پيام تاكيدكرده است: ‌بايد تلاش كنيم با تحولي كه در بر گيرنده نگرش جديد با هدف كارآيي و اثر بخشي در عرصه رقابت پذيري بتوانيم بندهاي وابستگي به اقتصاد نفتي را گسسته و سرمايه گذاران بخش خصوصي را به سرمايه گذاري در صنايع هاي تك سوق دهيم.

مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو ، روز دهم تير روز ملي صنعت و معدن را روز تجديد هم پيماني و تعامل تمام دستگاه اجرايي و قانون گذار با صنايع كشور و به خصوص صنعت خودرو دانست تا در اين برهه از زمان بتوانند با حمايت دولت تدبير و اميد به استقلال صنعتي و بومي سازي كامل فرآيند طراحي و توليد خودرو با نشان ايراني دست يابيم.

وي اظهار اميدواري كرد، ‌روز ملي صنعت و معدن در سال ۹۳ سر آغاز سالي آكنده از اميد و تلاش براي دست يابي به دستاوردهاي جديدتر باشد و بتوانيم به اعتبار برنامه هايي كه در سال جاري آماده و اجرا مي شود، فصلي غرور آفرين را در تارك صنعت و اقتصاد كشور رقم بزنيم. http://hadidnews.com/vdcc4xq1.2bqxi8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما