تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۴۵
بليت قطار مسافري رجا تا ۲۴ اسفند ماه ۱۳۹۳، در ايام مختلف با تخفيف از ۵ تا ۳۰ درصد به متقاضيان عرضه مي‌شود.
به گزارش حدیدنیوز، شركت حمل و نقل ريلي رجا با اعلام اين خبر افزود: اين تخفيفات در ۲۶ قطار شركت حمل و نقل ريلي رجاء اعمال شده است كه هموطنان مي‌توانند با كسب اطلاعات بيشتر از جدول تخفيفات، سفر مطلوبي را با قيمت‌هاي ارزان‌تر براي خود مهيا كنند.
 
تخفيفات ارائه شده از سوي شركت رجاء در مسيرهاي رفت و برگشت براي تاريخ‌هاي مختلف ايام مذكور، براي قطارهاي فوق‌العاده ۲ تهران-تبريز (۶ تخته) و فوق‌العاده يك تهران – مراغه (۶ تخته) بين ۵ تا ۱۵ درصد است.
 
هموطنان در ايام ذكر شده مي‌توانند با برخورداري از تخفيف ۵ تا ۲۰ درصدي با قطارهاي تهران-ساري (معمولي صندلي)، تهران – گرگان ۱و۲ (۶ تخته معمولي خواب و لوكس ۶ تخته)، قطار‌هاي تهران-يزد۱ و تهران-شاهرود (دوطبقه‌ي صبا)، قطارهاي سمنان-مشهد، شاهرود-مشهد، تهران-نيشابور و تهران-خواف (همگي فقط واگن‌هاي معمولي صندلي)، قطارهاي كرج-مشهد و سريع تهران-مراغه (۶تخته معمولي خواب)، تهران-ميانه۱و۲(اتوبوسي معمولي و تهويه‌دار)، تندروي پرديس تهران ميانه و تهران-زنجان، قطارهاي كاشان-مشهد و تهران-شيراز (هر دو پلورسبز) همچنين قطارهاي تهران-زاهدان، قم-مشهد و تهران- بندرعباس (هر سه لوكس ۶تخته) سفر كنند.
 
براي سفر با قطارهاي تهران - زنجان، عادي تهران-مشهد و فوق‌العاده يك تهران-مشهد (همگي دو طبقه‌ صبا) و قطار شيراز-مشهد (پلور سبز) نيز براي تاريخ‌هاي مختلف در مسير رفت و برگشت تخفيف از ۱۵ تا ۳۰ درصد اعمال مي‌شود.  سامانه اطلاع‌رساني و ارتباط با مشتريان شركت حمل و نقل ريلي رجاء با شماره‌هاي ۱۵۳۹ و ۵۵۶۵۱۴۱۵-۰۲۱  آماده پاسخ‌گويي به هموطنان گرامي است.
 
هموطنان براي دريافت و مشاهده جدول تخفيفات قطارهاي مختلف رجاء براي تاريخ‌هاي ۸ آذر لغايت۳۰ دي ماه سال جاري مي‌توانند به سايت رجاء مراجعه كنند.  شركت حمل و نقل ريلي رجاء به عنوان بزرگترين شركت حمل و نقل مسافري ريلي كشور، سهم به سزايي در جابه‌جايي مسافران از طريق شبكه ريلي بر عهده دارد. http://hadidnews.com/vdcc40q1.2bqie8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما