تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۴۶
شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو (ایساکو) در چهارمین همایش صنعت خودروی کشور حضور یافت.
خدمات نوین ایساکو برای مشتریان اجرایی شد
به گزارش حدید نیوز؛ این شرکت در نمایشگاه جنبی همایش، جدیدترین خدمت خود را با عنوان "اتوکلیک" در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داد. این طرح که برای ارائه سرویس فوری در محل به مشتریان طراحی شده است از طریق سامانه همراه ایساکو در اختیار دارندگان محصولات ایران‌خودرو قرار می‌گیرد.

در حال حاضر امکان درخواست سرویس فوری در محل به امکانات سامانه همراه ایساکو (موبایل اپلیکیشن) افزوده شده است. به این صورت که با توجه به نوع درخواست مشتری‌؛ تعویض روغن، فیلتر هوا، تنظیم باد و مایع شیشه‌شور و ... محل دقیق درخواست کننده روی نقشه سامانه مشخص شده و زمان مورد نظر در یکی از شیفت‌های کاری روی سامانه ثبت می‌شود.


سرویس خدمت در محل در حال حاضر به‌صورت محدود در شهرک‌های مسکونی اجرایی شده و به زودی در تمام مناطق تهران و پس از آن، سایر استان‌ها در دسترس خواهد بود.


همچنین در غرفه ایساکو بازدیدکنندگان به صورت مجازی با فرآیند ارائه خدمات از پذیرش تا ترخیص خودرو در نمایندگی‌ها آشنا شدند و این بخش با استقبال عموم مواجه شد.


در این سیستم، مشتریان می‌توانند با استفاده از دوربین واقعیت مجازی به صورت سه بعدی در فضای یک نمایندگی قرار بگیرند و روند انجام خدمات را رصد کنند http://hadidnews.com/vdcc1xq1.2bqpi8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما