تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۵۹
مدیرعامل ایکاپ، تاسیس این شرکت را الگوی منحصربه فردی از مشارکت های خارجی خودروسازان دانست و گفت: اجرای این قرارداد سبب ایجاد ارزش افزوده در صنایع بالا دستی و پایین دستی خواهد شد.
ایکاپ الگوی منحصربه فرد در مشارکت بین المللی خودروسازان
 به گزارش حدیدنیوز به نقل از ایکوپرس محمدرضا معتمد در پنجمین همایش بین المللی صنعت خودرو تامین منافع خودروسازی را ماحصل اجرای قرارداد میان ایران خودرو و پژو دانست و گفت: سودآوری در این مشارکت باید به صورت پایدار بوده و زمینه توسعه صنعت کشور را فراهم آورد.
 
وی ایران را بزرگ ترین بازار در منطقه دانست و گفت: ایران می تواند به عنوان مرکزی برای پوشش دهی و عرضه محصول به منطقه نیم میلیاردی خاورمیانه باشد.
 
معتمد به ارکان و پایه های همکاری با پژو اشاره کرد و گفت: محلی سازی تولید و افزایش میزان ساخت داخل محصولات از جمله موارد مهمی است که به صورت جدی توسط ایکاپ دنبال می شود.
 
وی افزود: برای تحقق این هدف ارتباط خوبی میان سازندگان ایران و شرکت های قطعه ساز تراز اول جهانی برقرار شده و مشارکت هایی میان آنان شکل گرفته و قراردادهایی نیز منعقد شده است. مدیرعامل ایکاپ با بیان این که توانمندی در لجستیک قطعات نیز برای ما اهمیت زیادی دارد گفت: زمینه پیشرفت زیادی وجود دارد تا لجستیک با بیشترین کیفیت انجام شود.
 
وی افزود: ما به صادرات فراتر از 30 درصد محصولات فکر می کنیم و در صدد هستیم تا در شبکه PSA حضور فعالی داشته باشیم.
 
مدیرعامل ایکاپ در ادامه به دعوت پژو از سازندگان ایرانی برای مشارکت در پروژه الجزایر این شرکت اشاره کرد و  گفت: پس از ارزیابی سازندگان توسط پژو تایید توانمندی آنان، درحال حاضر تامین 143 قطعه محصولات ایکاپ را به 75 سازنده ایرانی سپرده ایم و قراردادهای دیگری نیز در آینده خواهیم داشت.
 
وی تاکید کرد: کیفیت قطعات، عمق داخلی سازی و قیمت رقابتی در مشارکت با قطعه سازان اهمیت زیادی دارد http://hadidnews.com/vdcc1pq1.2bqee8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما