تاریخ انتشار :سه شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۵۴
پسری که با رفتن به دبستانی در کانکتیکوت ۲۰ کودک و ۶ بزرگسال را به قتل رساند می‌خواسته تا رکورد کشتن ۷۷ نفر توسط آدرس بریویک قاتل نروژی را بشکند.
به گزارش حدیدنیوزبه نقل از افکار، این خبر توسط شبکه سی بی اس و به نقل از منابع مطلعی که نامشان را فاش نکرده منتشر شده است.

این در حالی است که سخنگوی پلیس کانکتیکوت این گمانه زنی‌ها را تکذیب کرده است.

آدام لانزای ۲۰ ساله که با نزدیک شدن پلیس در دبستان سندی هوک نیوتاون در ایالت کانکتیکوت آمریکا در دسامبر گذشته خود را کشت خود را در رقابتی نزدیک با آندرس برینگ بریویک می‌دیده است فردی که در جولای ۲۰۱۱ با اقدام به بمب گذاری و تیراندازی ۷۷ نفر را کشت و خود را به پلیس تسلیم کرد.

سی بی اس اعلام کرده که لانزا به این دلیل به دبستان رفته که آن را آسان‌ترین هدفی میدانسته که عده زیادی در آنجا جمع هستند.

در این گزارش بیان نشده که پلیس چگونه به انگیزه رقابت با بریویک پی برده است. لانزا همچنین تحت تأثیر بازی های ویدیویی خشن بوده و حتی در یک اتاق مخصوص به تمرین تیراندازی هم می پرداخته است.

شواهد نشان می‌دهد هنگام کشتن کودکان در دبستان سندی هوک ذهن لانزا احتمالا به مانند انجام بازی‌های رایانه‌ای عمل کرده و کشتن هر نفر برای او تقریبا کسب امتیاز محسوب می‌شده است.

لانزا در این اقدام ۲۰ کودک ۶ و ۷ ساله را به همراه ۶ بزرگسالی که در این مدرسه کار می‌کردند کشت. پلیس کانکتیکوت این گمانه زنی‌ها را به هیچ وجه واقعی ندانسته است. http://hadidnews.com/vdcc1eqs.2bqem8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما