تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۲۰
وزیر دفاع گفت: خون مردان و زنان و کودکان بی‌گناه، در کنار عزم و انسجام مسلمانان جهان و مقاومت مردم فلسطین، اضمحلال و فروپاشی کامل رژیم صهیونیستی را به دنبال دارد و این وعده تخلف ناپذیر الهی است که تحقق خواهد یافت.
غرب و آمریکا هم از خطرات رژیم صهیونیستی در امان نیستند/ فروپاشی اسرائیل محقق خواهد شد
به نقل از اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع، سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح طی سخنانی به مناسبت روز جهانی قدس با اشاره به اینکه امروز صهیونیسم نماد تروریسم، کودک کشی، اشغالگری،تجاوز و نسل کشی است اظهار داشت: روز قدس، تبلور عزم جهانی برای دفع شر صهیونیسم بعنوان نماد تروریسم است.

سردار دهقان با بیان اینکه حضرت امام خمینی (ره) با ژرف اندیشی و نگاه عالمانه و عمیقی که به حوادث جهان داشت، با نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس و دعوت از همه مسلمانان و آزادیخواهان جهان برای راهپیمایی در این روز گفت: روز جهانی قدس تمام نقشه های رژیم صهیونیستی برای به حاشیه راندن و به فراموشی سپردن مسئله فلسطین و اشغال قدس شریف را نقش برآب می کند.

وزیر دفاع افزود: راهپیمایی روز جهانی قدس در روز جمعه ۱۹ تیرماه سال جاری از اهمیتی بیش از سال‌های گذشته برخوردار است چرا که رژیم صهیونیستی با پشتیبانی کامل از جریان تروریستی داعش و هدایت آنان به طور غیر مستقیم در صدد تحقق اشغال نیل تا فرات است؛ و بی تردید حضور با شکوه و میلیونی مردم می تواند این توطئه خطرناک را نیز خنثی و مکر آنان را بخودشان برگرداند.

سردار دهقان با تأکید بر اینکه تنها راه نجات قدس شریف اتحاد، انسجام و وحدت عمل مسلمانان است گفت: رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا تلاش دارد با ایجاد اختلاف و تفرقه و بدنبال آن جنگ و خون ریزی میان مسلمانان مانع از ایجاد چنین اتحاد و انسجامی شود و راهپیمایی روز قدس می تواند ضمن خنثی کردن این توطئه شوم زمینه اتحاد و همدلی میان مسلمان را فراهم کند.

وزیر دفاع در ادامه افزود: امروز رژیم سفاک صهیونیستی با داشتن صدها کلاهک اتمی و سلاح های کشتار جمعی و دیگر سلاح ها وامکانات پیشرفته اهدایی غرب ،کانون شرارت ، جاسوسی و جنگ افروزی در جهان است و نه تنها کشورهای اسلامی از خطر این رژیم در جهان مصون نیستند بلکه کشورهای غرب و حتی آمریکا نیز از خطر آنان در امان نبوده و نخواهند بود و اگر روزی این رژیم بتواند آمال و آرزوی شوم خود را برای تسلط بر منطقه تحقق بخشد، روز نگون بختی جهان به ویژه کشورهای اروپایی و آمریکایی فرا رسیده است.

سردار دهقان با اشاره به سکوت مرگبار سازمان های بین المللی و به اصطلاح مدافع حقوق بشر در برابر جنایات هولناک رژیم صهیونیستی که موجب تداوم شرارت ها و جنایت های این رژیم شده است تصریح کرد: حداقل اقدام علیه سردمداران این رژیم شرور محاکمه و مجازات آنان بعنوان جنایت کار جنگی است.

وزیر دفاع گفت: خون مردان و زنان و کودکان بی گناه فلسطینی، در کنار عزم و انسجام مسلمانان جهان و مقاومت مردم فلسطین، اضمحلال و فروپاشی کامل رژیم صهیونیستی را به دنبال دارد و این وعده تخلف ناپذیر الهی است که تحقق خواهد یافت.

سردار دهقان تأکیدکرد:ملت بزرگ و ظلم ستیز ایران همراه با ملل آزاده جهان در پیروی از مقتدایشان مولای متقیان امیر مومنان که فرمود:کونوا للظالم خصما و للمظلوم عونا و در لبیک به ندای همیشه جاوید حضرت امام خمینی (ره) با خروشی میلیونی در روز جهانی قدس ، یکبار دیگر عزم راسخ خود در همبستگی با ملت فلسطین تا رهایی قدس شریف را به نمایش گذاشته و با همه وجود اعلام خواهند کرد که هرگز اجازه نخواهند داد رژیم صهیونیستی و حامیانش با حربه تروریسم داعشی و جنگ نیابتی به اهداف پلید وشومشان برای تسلط بر منطقه و جهان اسلام دست پیدا کنند.

http://hadidnews.com/vdcc0sq1.2bq1i8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما