تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۵
هات داگ یک ساندویچ خوش طعم و مورد علاقه جوانان است که در آن از مواد چربی و نمک فراوانی بکار گرفته شده است.
حقایق باور نکردنی درباره ساندویچ هات داگ
به گزارش حدیدنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ بسیاری از مردم تصور می‌کنند تهیه ساندویچ هات داگ کار آسانس است، اما تهیه این ساندویچ دردسر‌های خاص خودش را دارد.
 
ساندویچ هات داگ یک وابستگی در افراد ایجاد می‌کند و همین امر نگرانی‌هایی را برای متخصصان امر تغذیه و مسئولان ذیربط به وجود آورده است.
 
یک هات داگ در واقع از سوسیس و کالباس تهیه شده است که برای خوش طعم کردن به آن مقداری ادویه و به خصوص فلفل زده می‌شود.
 
در تهیه ساندویچ هات داگ سوسیس و کالباس از گوشت خوک، گاو، بوقلمون و یا مرغ استفاده می‌کنند و برای افراد گیاه خوار سیر، فلفل و نمک جایگزین گوشت موجود در ساندویچ‌های هات داگ می‌شود.
 
این ساندویچ برای اولین بار بوسیله یک قصاب آلمانی به نام چارلز فلتمن در سال ۱۸۷۱ درست شد و از آن جا که اولین بار از گوشت سگ برای تهیه هات داگ استفاده شد با این نام شناخته شد.
 
مصرف ساندویچ هات داگ باعث بروز سرطان روده بزرگ می‌شود و پیری زودرس را به دنبال دارد و چربی بالای آن افراد را چاق می‌کند.
 
خوردن ساندویچ هات داگ خطر ابتلای افراد به سرطان کورکتال را تا ۲۰ درصد افزایش می‌دهد و به دلیل سدیم و چربی بالای آن بیمارانی که دچار عارضه فشارخون هستند از خوردن آن بپرهیزند.
 
گران‌ترین هات داگ جهان ۱۴۵ دلار قیمت دارد و بزرگترین ساندویچ هات داگ به اندازه ۶۰ متر طول دارد.
 
در برخی از شرکت‌ها از نیترات سدیم به عنوان مواد نگهدارنده در برابر انواع عفونت‌های باکتریایی در تولید هات داگ استفاده می‌شود. http://hadidnews.com/vdcc0pq1.2bqpe8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما