تاریخ انتشار :شنبه ۱۹ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۴۷
شماره 425 نشريه تخصصي ايران خودرو شامل مطالب متنوع و تحليلي صنعت خودرو ايران و جهان منتشر شد و در روزنامه فروشي هاي سراسر كشور در اختيار علاقه مندان قرار گرفت.
شماره 425 هفته نامه ايران خودرو منتشر شد

به گزارش حدید نیوز به نقل از ايكوپرس، در اين شماره از نشريه ايران خودرو اخبار روز صنعت خودرو ايران و جهان و دهها مطلب متنوع در اختيار خوانندگان قرار گرفته است.


از مهم ترين عناوين اين هفته نشريه ايران خودرو مي توان به بررسي معايب و مزاياي دونرخي شدن سوخت دركشور، گفت و گو با عضو هيات علمي دانشگاه علم و صنعت درباره خودروهاي هيبريدي، بررسي خودروهاي هدايت شونده و سير تحول آن، بررسي خودروي پورشه 911GT2 مدل 2018 اشاره كرد. گزارش مسابقه فرمول يك پيست ردبول اتريش، گفت و گو با مديرعامل فولكس واگن، صفحه حرفه اي ها با عنوان رقابت تمام آلماني كه در آن به بررسي آئودي RS3 در برابر ب ام و و مرسدس بنز AMG A45 پرداخته شده از ديگر عناوين مهم شماره 425 نشريه اين خودرو است.


همچنين علاقه مندان به صنعت خودروي جهان مي توانند مطلب چالش صنايع خودروسازي آمريكا پس از بحران مالي را در شماره اين هفته نشريه ايران خودرو مطالعه كنند. نقشه خبر جهاني با عنوان خودران نخستين قرباني را گرفت و تيونينگ داخلي با عنوان چينيراني نيز از ديگر مطالب مورد علاقه مخاطبان در اين شماره از نشريه ايران خودرو است.  


مطلب مربوط به آشنايي با سيستم سيم كشي خودرو و آموزش طراحي خودرو نيز صفحات ديگري در شماره اين هفته نشريه ايران خودرو را به خود اختصاص داده است.  


يادآور مي شود، نشريه ايران خودرو شنبه هر هفته در كيوسك هاي اطلاعاتي سراسر كشور در دستر علاقه مندان قرار دارد.

http://hadidnews.com/vdcc0oq1.2bq108laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما