تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۹
همزمان با آغاز فصل گرما و افزایش استفاده از وسایل سرمایشی، مدیر کل اداره استاندارد استان تهران نسبت به خرید وسائل خنک‌کننده استاندارد توصیه کرد.
به گزارش حدیدنیوز، برای خرید یک کولر استاندارد توجه به نشان استاندارد، خدمات پس از فروش، گارانتی و اعتبار مارک تجاری، عدد 10 رقمی در زیر نشان استاندارد جهت استعلام تاریخ اعتبار پروانه کاربرد نشان استاندارد از سامانه پیامکی 10001517 ضروری است.
 
براساس این گزارش، برای تهیه یک کولر مناسب و کارآمد باید به محل نصب کولر از نظر آب و هوایی (گرم وخشک، مرطوب و ...)، فضای مورد نظر استفاده کولر (متراژ بنا)، ظرفیت هوایی کولر، کم مصرف بودن، گرید انرژی بالا و احتساب میزان سرمایش مورد نیاز توجه شود.
 
همچنین با توجه به تقسیم کولر به دو نوع آبی و گازی باید نکاتی را در خصوص ویژگی‌های هر یک از این دو مدنظر داشت؛ کولر آبی سبب افزایش رطوبت و حداکثر تغییر دما تا 12 درجه سانتی‌گراد است و ترجیحا باید در فضایی باز و زیر سایبان به صورت تراز با اطراف نصب شود. این کولر‌ها قبل از استفاده توسط سرویس کارمجاز کنترل و نسبت به تعویض پوشال، روغن‌کاری سیستم‌های چرخنده، کنترل آبرسانی و جلوگیری از یاتاقان اقدام شود.
 
در مورد کولر گازی رطوبت محیط غیرقابل تغییر است، ولی تغییرات دمایی ایجاد شده توسط نوع کولر بسیار بیشتر از کولر آبی است. نوع پشت پنجره‌ای آن به صورت یک شبکه تهویه هوا پشت پنجره نصب می‌شود و نوع اسپیلیت آن به دو قسمت مخزن در فضای باز و پنل درون اتاق تقسیم می‌شود. http://hadidnews.com/vdcc0eq1.2bqi48laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما