تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۰
شاید تاکنون نام اسلحه کلاشینکف را شنیده باشید، اما آیا با طراح این سلاح، مدل ها و امکانات آن آشنا هستید؟ با خواندن مطلب زیر پاسخ سوالات خود را بیابید.
7 حقیقت از سلاح کلاشینکف که نمی دانستید
به گزارش حدیدنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ کارخانه کلاشینکف در سال 2013 از ادغام دو شرکت روسی ساخت اسلحه تشکیل شد و تولید اسلحه های 27 کشور جهان در صدر فعالیت های این کارخانه قرار دارد و اسلحه کلاشینکف مدل " AK-47" پرکاربردترین نوع این سلاح می باشد.

-"میخائیل کلاشینکف" در سال 1941 و در زمان جنگ جهانی دوم وقتی در بیمارستان بستری بود چند اسلحه طراحی کرد که یکی از آنها اسلحه اتوماتیکی با نام (mp44-stg) بود که آلمان از آن در جنگ استفاده کرد.
 
-طراحی اسلحه کلاشینکف مدل " AK-47" چند سال طول کشید تا در سال 1949 برای آخرین بار به شکل کنونی طراحی شد و نیروهای مسلح روسیه از آن استفاده می کنند.

-نخستین بار ارتش روسیه از اسلحه کلاشینکف استفاده کردند و در سال 1950 تعداد زیادی از این سلاح در کارخانه IZH"" تولید شد تا در سال 1955 به عنوان سلاح شخصی نظامیان روسی مورد استفاده قرار بگیرد.

-بیش از 40 ارتش در سراسر دنیا از این اسلحه استفاده می کنند و به دلیل امکان استفاده راحت از آن، سلاح برتر جنبش های آزادی خواهی و استقلال طلبی به شمار می آید.

-در سال 1959 این اسلحه از مدل "AK-47" به "AKM" تغییر کرد که سبک تر، ساده تر، ارزان تر و از برد بالاتری برخوردار است.

-با استفاده از اسلحه کلاشینکف می توانید در هر دقیقه 600 هدف را نشانه گیری کنید.

-80 درصد سلاح کلاشینکف در سراسر دنیا اتوماتیک است. http://hadidnews.com/vdcc04q1.2bq008laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما