تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۳۹
شماری از هکرها موفق شدند به برخی پایگاه های اینترنتی رژیم صهیونیستی نفوذ و آنها را هک کنند.
حملات سایبری و زیان۲ میلیارد دلاری رژیم صهیونیستی
به گزارش حدیدنیوز، به نقل از تلویزیونی المیادین، شماری از هکرها موفق شدند به برخی پایگاه های اینترنتی رژیم صهیونیستی نفوذ و آنها را هک کنند.

پایگاه های اینترنتی دولت و وزارتخانه های جنگ و امور خارجه ، سازمان موساد ، پلیس و هزاران پایگاه اینترنتی خصوصی از جمله پایگاه های هک شده ، هستند.

روزنامه هاآرتص اعلام کرد: حدود سیصد تا ششصد پایگاه هدف حمله قرار گرفته است.

هکرها پانزده پایگاه اینترنتی دولتی را هک کردند.

همچنین هکرها رادیو رسمی رژیم صهیونیستی را مورد حمله قرار دادند وصدای ترتیل قرآن را در پایگاه اینترنتی این رادیو قرار دادند.

در این حمله الکترونیکی مرکز اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی نیز هدف قرار گرفت و ششصد صفحه از آن هک شد.

پایگاه های پلیس و موساد نیز از دیگر پایگاه های هک شده به شمار می روند که هکرها طی آن به اطلاعاتی درباره هفده هزار تن از عوامل این سازمان ها دست یافته اند.

پایگاه اینترنتی وزارت امنیت و سخنگوی ارتش و پایگاه سازمان مرکزی آمار نیز از دیگر پایگاه های هک شده به شمار می روند.

در این میان وزارت دارایی رژیم صهیونیستی نیز اذعان کرد، پایگاه اینترنتی اش برای اولین بار هدف حمله قرار گرفته است و پیش بینی می شود به سبب این حمله خدمات رسانی به کندی صورت بگیرد.

هکرها هشدار داده اند، حملات الکترونیکی به رژیم صهیونیستی ، بزرگترین حملاتی خواهد بود که در تاریخ اینترنت علیه یک حکومت انجام شده است.

هکرها تصویر "سامر العیساوی" اسیر فلسطینی و شهید "عماد مغنیه" از فرماندهان نظامی برجسته حزب‌الله را در بیشتر این پایگاه‌های قرار دادند.
http://hadidnews.com/vdcc01qs.2bq4m8laa2.html
منبع : سراج24
نام شما
آدرس ايميل شما