تاریخ انتشار :شنبه ۴ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۰۶
علی نادری
آیا خطر ارتجاع را جدی گرفته ایم!؟
به گزارش سرویس وبلاگستان حدید نیوز، علی نادری در آخرین دست نوشته های خود نوشت: شاید برای کسانی که پیگیر فرمایشات رهبر انقلاب هستند، سخنان اخیر ایشان در جمع هیات دولت حائز اهمیت بوده باشد. مدت ها بود که دیگر خبری از حمایت گفتمانی حضرت آقا نسبت به دولت دهم رو نبود. اما تایید و حمایت گفتمانی اخیر رهبر انقلاب از رویکردهای دولت دهم به نظرم حاوی پیام مهمی بود.

احمدی نژاد یک خطای گفتمانی کرد. در واکنش به این خطای گفتمانی، چهره‌هایی که عملکردشان هیچ نسبتی با گفتمان نداشت، از خاستگاهی گفتمانی به نقد احمدی نژاد و حمله به او روی آوردند وسینه‌ها دریدند در حمایت از گفتمان!
اما این همه ماجرا نبود و هدف هجمه به شخص احمدی نژاد نبود که هدف گفتمانی بود که در دولت نهم احمدی‌نژاد به نماد آن تبدیل شده بود. هدف منفعل کردن و به حاشیه راندن اصحاب این گفتمان بود و تلاش برای منظور کردن خطای احمدی‌نژاد به پای گفتمانی که او نمایندگی‌اش می‌کرد.
بیانات رهبر انقلاب در سال پایانی هر دولت حاوی کلیدهایی راهگشا برای انتخابات آن سال است. رهبر انقلاب با ادله و شواهد عینی، نقاط قوت دولت را مولفه‌های گفتمانی بیان کردند و علت اقبال مردم را هم تاکید بر این مولفه ها دانستند.
در انتخابات آینده شاید بعضی با شعار کارامدی دین در عرصه اداره جامعه بیایند، یا شعار تنش زدایی و حل مشکلات بین الملل یا برخی دنبال شعار قانون باشند و یا برخی بدنبال شعار آزادی و حتی برخی به دنبال شعار مبارزه با جریان انحرافی.
ولی به نظرم برای آنهایی که سخن رهبر انقلاب برایشان حجت است تاکید بر مولفه‌های گفتمانی کلیدی راهگشاست. حضرت آقا با شواهدی عینی اثبات کردند که پایداری بر اصول گفتمانی همیشه جواب می دهد.
دوستان انقلابی لطفا دقت کنید؛ راه همین جاست!
چاره خطای گفتمانی احمدی نژاد، رجوع به رویکردهای امتحان پس داده و غلط گذشته نیست. همان جریاناتی که با این گفتمان از صحنه خارج شدند، امروز خطای گفتمانی احمدی نژآد را بهانه‌ای کرده‌اند برای نقض کل حرکت گفتمانی و بازگشت مجدد به ارزش‌های جاهلی کارگزارانی و اصلاح طلبی. سخن از کاندیداتوری هاشمی و هاشمی منش ها به میان است و ارتجاع به دهه هفتاد!

و این در حالی است که تجربه ای که بیانات حضرت آقا آنرا تایید میکند، نشان می دهد که تاکید و پایداری بر مولفه‌های گفتمانی جواب داده است و جواب هم خواهد داد.
خطر ارتجاع جدی است.
این هشدار را جدی بگیرید.
http://hadidnews.com/vdcc.sqia2bqp1la82.html
نام شما
آدرس ايميل شما