تاریخ انتشار :شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۰۰
خیلی جالبه، کسایی که صدای دموکراسی خواهی و آزادی رأی شون گوش فلک رو پر کرده، در ساده ترین مرحله دموکراسی به اصول خودشون پایبند نیستن.
دموکراسی و بی ارزشی رأی مردم آمریکا
به گزارش سرویس وبلاگستان حدید نیوز، وبلاگ ولایت فقیه در آخرین یادداشت خود اینگونه نوشت:

خیلی جالبه، کسایی که صدای دموکراسی خواهی و آزادی رأی شون گوش فلک رو پر کرده، در ساده ترین مرحله دموکراسی به اصول خودشون پایبند نیستن، اونوقت برای هدیه دادن دموکراسی به کشورهای جهان اقدام به لشکر کشی کرده و برای رسیدن به آزادی مردم اون کشورها رو قتل عام می کنن.

دیروز میت رامنی نماینده دموکرات با وجود دو میلیون اختلاف رأی بیشتر از اوباما نتوانست به کاخ سفید راه یابد. در قانون انتخابات آمریکا رأی الکترالی که نامزد انتخاباتی دریافت می کند نشاندهنده ارزشمند بودن آراء عمومی مردم به نامزده خویش است.

یعنی این که رأی مردم وقتی واسه سیاستمداران آمریکا دارای ارزش است که به نفعشون باشه و در این صورت آراء الکترال در تأیید اون خواهد بود و اگه مردم به نفع آنها رای ندن، با استفاده از رأی الکترال رآی مردم رو فاقد اعتبار و ارزش می کنن.

خلاصه اینکه اون چیزی که به خاطرش گوش فلک رو، کر کرده بودند که ما مهد دموکراسی و آزادی هستیم به این شکل قربانی منافع و منویات سرمایه داران صهیونیستی آمریکا شده.
البته مقام معظم رهبری این مسئله رو نشانه شکست استکبار جهانی می دونن همانطور که در دیدار با دانشجویان و دانش آموزان امسال مطرح فرمودند که ادعا میكنند طرفدار دموكراسى‌اند؛ میگویند ما دنبال مردم‌سالارى و دموكراسى و حق رأى مردم هستیم؛ اما از مستبدترین و دیكتاتورترین حكام دنیا و منطقه با همه‌ى وجود دارند حمایت میكنند! این را همه دارند مى‌بینند؛ این كه دیگر پوشیده نیست. سقوط ارزشها این است. دولتى مدعى است كه طرفدار حقوق بشر است، طرفدار دموكراسى است، در عین حال بیشترین حمایت او و بیشترین كمك او به دولتهائى است كه از دموكراسى بوئى نبرده‌اند!۱

۱- بیانات معظم له در جمع دانشجویان و دانش آموزان در آبان ماه سال ۱۳۹۱ http://hadidnews.com/vdcc.4qoa2bq0xla82.html
نام شما
آدرس ايميل شما