تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۵۵
مسی که دو روز پیش کفش طلای فوتبال اروپا را به خود اختصاص داد

واکنش جالب مسی به ناراحتی رونالدو

ستاره آرژانتینی بارسلونا حاضر است قهرمانی در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل را با توپ طلای فوتبال جهان عوض کند.
واکنش جالب مسی به ناراحتی رونالدو
به گزارش حدیدنیوز، مجله فرانس فوتبال اسامی ۲۳ نامزد کسب توپ طلای جهان در سال ۲۰۱۲ را منتشر کرد که در میان آنها همچون چند سال اخیر نام لیونل مسی به چشم می‌خورد.

مسی که دو روز پیش کفش طلای فوتبال اروپا را به خود اختصاص داد در گفت و گویی که با مجله فرانس فوتبال داشت، تاکید کرد که حاضر است توپ طلای امسال فوتبال جهان را با قهرمانی در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل عوض کند.

بهترین بازیکن سه سال اخیر فوتبال جهان گفت: قهرمانی در جام جهانی همچنان نخستین رویای من است. حاضر هستم که برای قهرمانی در جام جهانی از توپ طلای فوتبال جهان صرف نظر کنم.

کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین درباره این سوال که چه کسی بیشترین شانس را برای کسب توپ طلای سال ۲۰۱۲ دارد، گفت: من خودم را شانس اصلی کسب این جایزه نمی‌دانم. بازیکنانی همچون ژاوی، اینیستا، کاسیاس و کریستیانو رونالدو شایسته کسب این جایزه هستند. قرار گرفتن کاسیاس در چارچوب دروازه‌ نمی‌تواند مانعی برای رسیدن او به توپ طلا شود. کاسیاس بازیکن بسیار مهمی است. او جزو بهترین‌های فوتبال جهان است یا شاید بهترین باشد. من به عنوان کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین همچون سال گذشته به ژاوی، اینیستا و آگرو رای می دهم.

ستاره محبوب نوکمپ درباره ناراحتی اخیر کریستیانو رونالدو گفت: این به من ربطی ندارد. هر شخصی در اعمال خود آزاد است. دلیل ناراحتی رونالدو را نمی‌دانم و اصلا این مساله به من مربوط نیست. نمی‌خواهم به سخن گفتن در این باره پردازم. روزنامه‌ها همواره به مقایسه بین ما می‌پردازند و همواره ما را در رقابت تنگاتنگ به تصویر می کشند. این موضوع گاهی اوقات مرا به تنگ می‌آورد. http://hadidnews.com/vdcc.4q4a2bq4mla82.html
نام شما
آدرس ايميل شما