تاریخ انتشار :يکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۲۶
عضو کمیسیون انرژی مجلس خبر داد:

افزایش حداقل ۲۰ درصدی نرخ آب و برق در سال آینده

طبق قانون دولت حق افزایش حداقل ۲۰ درصدی قیمت حامل های انرژی از جمله آب و برق را در سال آینده دارد.
افزایش حداقل ۲۰ درصدی نرخ آب و برق در سال آینده
به گزارش حدیدنیوز، احمد سجادی در خصوص افزایش قیمت حامل های انرژی در سال آینده ادامه داد: در صورتی که دولت نرخ حامل های انرژی را در سال آینده افزایش دهد شاهد صرفه جویی در میزان مصرف حامل های انرژی خواهیم بود.


عضو کمیسیون انرژی مجلس، ضمن بیان مطلب فوق اضافه کرد: افزایش قیمت حامل های انرژی از جمله آب و برق بستگی به وضعیت اقتصادی کشور دارد.


سجادی با تاکید بر لزوم افزایش صحیح قیمت حامل های انرژی در کشور ادامه داد: افزایش قیمت حامل‌های انرژی باید به گونه‌ای باشد که به تولید کمک کرده و همچنین شوکی به بازار وارد نشود.


به گزارش میزان، نماینده مردم فریمان، سرخس، رضویه و بخش‌های احمد آباد در مجلس با اشاره به اینکه بر اساس قانون هدفمندی یارانه ها هرگونه افزایش قیمت باید به تدریج و طی پنج سال صورت گیرد، افزود: در صورتی که افزایش قیمت آب و حامل های انرژی در قالب همان ۲۰درصد قانون هدفمندی یارانه ها باشد قابل بررسی است اما اینکه هر وزارتخانه بخواهد جداگانه افزیش قیمت بدهد خلاف است و با این موضوع مخالفت خواهیم کرد.


عضو کمیسیون انرژی مجلس درخصوص افزایش قیمت آب بهای کشاورزی تاکید کرد: با توجه به اینکه قیمت آب های زیرزمینی در حال حاضر برای کشاورزان رایگان است در صورت درخواست معاونت آب و آبفای وزارت نیرو این موضوع نیز در کمیسیون بررسی می شود. http://hadidnews.com/vdcbzsbf.rhb80piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما