تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۵۳
هدف اصلی معاونت آموزش و آینده پژوهی از راه اندازی سامانه آموزش مجازی، انطباق اقدامات اجرایی با سیاست های کلان آموزش محور قرارگاه فضای مجازی سپاه محمدرسول الله (ص) تهران خواهد بود
در آستانه یوم الله ۲۲ بهمن از سامانه " آموزش مجازی" قرارگاه فضای مجازی سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ رونمایی شد.

به گزارش حدیدنیوز، احمد قیومی معاون آموزش و آینده پژوهی قرارگاه فضای مجازی در حاشیه رونمایی از سامانه " آموزش مجازی" گفت: اولویت اول در قرارگاه فضای مجازی، توجه جدی به بحث آموزش به عنوان رکن اصلی توسعه کمی و کیفی و افزایش توان عملیاتی نخبگان فرهنگی و رسانه ای سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ است که این مسئله به روشنی در اسناد راهبردی قرارگاه فضای مجازی مورد تاکید قرار گرفته است.

وی افزود: هدف اصلی معاونت آموزش و آینده پژوهی از راه اندازی سامانه آموزش مجازی، انطباق اقدامات اجرایی با سیاست های کلان آموزش محور قرارگاه فضای مجازی سپاه محمدرسول الله (ص) تهران خواهد بود و سعی بر این است که این سامانه به عنوان مرکزی تخصصی در پیاده سازی و اجرای یکپارچه ی برنامه های آموزشی به ایفای نقش خود بپردازد.

احمد قیومی، آموزش، توانمندسازی و بروز رسانی دانش فنی و محتوایی گردان ها و گروهان های عملیات فرهنگی نواحی ۲۳ گانه سپاه تهران را از جمله اهداف و برنامه های مهم این سامانه دانست و ادامه داد: اعتقاد ما بر این است که هر اقدام مؤثر در زمینه ی فرهنگی، نیازمند پشتیبانی آموزشی و فنی ویژه است. بنابراین آموزش پایدار و هدفمند، جزو اهداف قطعی سامانه مذکور به حساب می آید.

معاون آموزش و آینده پژوهی قرار فضای مجازی سپاه تهران با اشاره به مختصات فنی و محتوایی "سامانه آموزش مجازی" خاطرنشان کرد: این سامانه، مجهز به امکانات و ابزارهای نوین علمی و آموزشی بوده و دارای قابلیت ها و ظرفیت های وسیعی در حوزه های فنی و تخصصی است .

وی تصریح کرد: سامانه آموزش مجازی همچنین از جدیدترین دستاوردهای علمی و پژوهشی در حوزه ی محتوا و برنامه ریزی آموزشی بهره می گیرد.

احمد قیومی در ادامه گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده، قرار براین است تا تمامی سرفصل های دوره های آموزش تخصصی "نظام جامع آموزش فضای مجازی سپاه تهران"، همچون دوره های مقدماتی و پیشرفته خبرنگاری، وبلاگ نویسی، مدیریت رسانه، ارتباطات و شبکه های اجتماعی و ... در قالب سامانه مذکور و با پشتیبانی بانک های اطلاعاتی مربوطه انجام پذیرد.

معاون آموزش و آینده پژوهی قرار فضای مجازی سپاه تهران در پایان تأکید کرد: انشاالله با برنامه ریزی های صورت گرفته، بزودی دوره های آموزشی ویژه" کانون های فضای مجازی" پایگاه ها و "مراکز فضای مجازی" حوزه های مقاومت بسیج تهران در بخش های مختلف علمی از طریق همین سامانه به آدرس elearning.ghasam.ir برگزار می شود. http://hadidnews.com/vdcbzsb5.rhbwgpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما