تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۶
یک عضو کمیته پیگیری پرونده زنجانی در مجلس معتقد است، حتی گزینه اعدام هم نمی‌تواند پرونده بابک زنجانی را ببندد.
سلطانی: گزینه اعدام هم نمی‌تواند پرونده زنجانی را ببندد/تقاضای دیدار با زنجانی از قوه قضائیه منتفی نمی‌شود
به گزارش حدید نیوز؛امیرعباس سلطانی نماینده مردم بروجرد در گفت با با اشاره به آخرین اخبار درباره درخواست نمایندگان متقاضی دیدار با بابک زنجانی در اوین گفت: همچنان پیگیر این دیدار هستیم.

وی با بیان اینکه تا به حال قوه قضائیه پاسخ نامه نگاری مبنی بر تقاضای دیدار با زنجانی را نداده است، تاکید کرد: تقاضای دیدار ما با بابک زنجانی از قوه قضائیه به هیچ‌وجه منتفی نخواهد شد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس در ادامه با اشاره به آغاز اولین جلسه دادگاه بابک زنجانی متذکر شد: اگر تابحال دادگاه زنجانی تشکیل می‌شد این امکان وجود نداشت که ما بخواهیم با بابک زنجانی ملاقاتی داشته باشیم، ولی خب در شرایط فعلی هم قوه قضائیه بنا ندارد تا این دیدار برگزار شود که این موضوع جای تعجب دارد.

سلطانی با بیان اینکه پیگیری پرونده بابک زنجانی از سوی نمایندگان تنها به شخص زنجانی ختم نمی‌شود، تصریح کرد: بابک زنجانی تنها ویترین بوده و ما به دنبال شناسایی کسانی هستیم که زنجانی را به هرحال ساخته و پرداخته کرده‌اند.

عضو کمیته پیگیری پرونده زنجانی در مجلس در پایان خاطرنشان کرد: حتی اعدام بابک زنجانی هم نمی‌تواند باعث بازگشت دارایی‌های مملکت شود، چرا که ما به دنبال دست‌های پشت پرده در پرورش بابک زنجانی هستیم و صرفا با دست برداشتن از پرونده زنجانی موضوع مذکور را پایان یافته نمی‌بینیم.

منبع:باشگاه خبرنگاران

http://hadidnews.com/vdcbz8bf.rhbfwpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما