تاریخ انتشار :شنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۲۳:۲۱
جانشین فرمانده کل سپاه تأکید کرد: عملیات جوانان عراقی در حمله به پادگان اشرف و کشته شدن تعدادی از سران گروهک تروریستی منافقین اهمیت راهبردی وسیع در تحولات آینده منطقه دارد.
به گزارش حدیدنیوز به نقل از فارس، سردار حسین سلامی در برنامه امشب گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه دو سیما، پیامدهای عملیات و حمله هفته گذشته جوانان عراقی به پادگان اشرف و کشته شدن تعدادی از کادرها و اعضای اصلی شورای رهبری و ملی منافقین را تشریح کرد.

جانشین فرمانده کل سپاه اظهار داشت: این اتفاق یک اهمیت راهبردی وسیع در تحولات آینده منطقه دارد اما به دلیل قرار گرفتن در تحت‌الشعاع حمله احتمالی آمریکا به سوریه، فرصت ظهور و بازتاب خبری وسیع پیدا نکرد.

سلامی ادامه داد: حمله جوانان عراقی به اردوگاه اشرف که منجر به کشته شدن تعدادی از کادرهای اصلی و اعضای شورای رهبری و ملی منافقین شد، از لحاظ مقیاس تأثیر بسیار بزرگ‌تر از عملیات‌های بزرگی است که در گذشته صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه این اتفاق تراکم بغضی است که مردم عراق از سال‌ها خیانت منافقین داشتند، گفت: تأثیر راهبردی این عملیات بر ادامه حیات منافقین بسیار بزرگ‌تر از عملیات «مرصاد» بود. http://hadidnews.com/vdcbw9b5.rhba9piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما