تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۶
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه به دنبال شادکردن ۸۰ میلیون ایرانی در بازی برابر الاهلی است، گفت: هوای امارات رطوبت بسیار بالایی دارد و با ما یاری نمی کند.
برانکو: هوای امارات با پرسپولیس یاری نمی‌‎کند
به گزارش حدیدنیوز، برانکو ایوانکوویچ درباره بازی پرسپولیس با الاهلی عربستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: شرایطمان در دوبی بسیار عالی است. تمام تلاشمان را می کنیم تا در بازی با الاهلی موفق باشیم. متاسفانه هوا با ما یاری نمی کند چون اینجا رطوبت بسیار بالایی دارد ولی این شرایط نمی تواند برای ما مشکلساز شود و با تمام خوشبینی به ابوظبی خواهیم رفت. فقط یک هدف داریم و آن هم پیروزی است.
 
وی افزود: طبیعی است کار ساده نیست. الاهلی هشت بازیکن ملی پوش در تیم عربستان دارد و همچنین عمر السومه ملی پوش سوریه که هم در عمان در بازی رفت به ما گل زد و هم در تیم ملی سوریه مقابل ایران.
 
سرمربی پرسپولیس یادآور شد: با این حال ما نشان داده ایم ضعیفتر از الاهلی نیستیم و این را ثابت کرده ایم.
 
برانکو درباره تک اخطاره بودن بعضی از بازیکنانش و احتمال بازی ندادن به آنها برای جلوگیری از محرومیت در دور بعد، گفت: ما هیچ گزینه دیگری نداریم وحسابگری نمی کنیم. بازی به بازی پیش می رویم. همینطورتعداد بازیکنان قابل توجهی برای تعویض داریم که می توانند هر لحظه بازی کنند.
 
وی در پاسخ به این سئوال که آیا گادوین منشا را به جای مهدی طارمی بازی می دهد یا خیر؟ گفت: ما ترکیب و فلسفه کاری خودمان را داریم. در کنار این دیدگاه دوست داریم متفاوت با بقیه بازی کنیم. مهمترین مسئله این است که همه بازیکنان سلامت هستند به جز سیدجلال که مصدومیت دارد. الان بازیکنان در وضعیت بهتری نسبت به بازی رفت قرار دارند. در تمرین آخر هم خواهیم دید بازیکنان در چه وضعیتی هستند تا تصمیم نهایی را برای ترکیب بگیریم.
 
برانکو در پاسخ به این سئوال که پس قطعا سیدجلال بازی فردا را از دست می دهد؟ گفت: بله، فردا این بازیکن را نداریم. سیدجلال برای رفع مصدومیت طبق برنامه خودش تمرین می کند.
 
وی درباره اینکه آیا در خط دفاع از شجاع خلیل زاده و محمد انصاری استفاده می کنید؟ تصریح کرد: شما که دارید تیم را می چینید. از شما تشکر می کنم که دارید کمک می کنید!
 
سرمربی پرسپولیس در پایان در خصوص اینکه تساوی بدون گل و تساوی یک به یک باعث حذف سرخپوشان می شود و اینکه برد در این مسابقه چقدر برایش مهم است؟ گفت: واقف هستیم که تساوی با نتایجی که گفتید باعث حذف می شود و برای همین دنبال برد هستیم. انتظار دارم بازیکنانم انرژی و شوقشان را نشان بدهند و بتوانیم برنده باشیم. این باعث افتخار ما است که در این فصل چنین دیداری انجام می دهیم. مایل هستیم و دلمان می خواهد ۸۰ میلیون ایرانی را با بردمان شاد کنیم. 
منبع: مهر http://hadidnews.com/vdcbw5bf.rhb0fpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما