تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۵۳
موسسه راهبردی دیده‌بان افشا کرد:

برنامه ویژه انجمن پادشاهی برای انتخابات

گروهک تروریستی دون‌پایه ربع‌پهلوی را تحریک به اقدامات تروریستی در آستانه انتخابات کرده است.
برنامه ویژه انجمن پادشاهی برای انتخابات
تعدادی از عناصر ساواک رژیم ستم‌شاهی و از سرحلقه‌های گروهک تروریستی انجمن پادشاهی با ارائه طرحی ویژه خواهان اقدامات تروریستی در آستانه انتخابات شدند.


به گزارش حدیدنیوز، هفته گذشته شورای ربع‌پهلوی که افتضاحات بسیاری را به بار آورده بود، تلاش کرد تا برگزاری نشستی در پاریس از آبرو‌ریزی بیشتر جلوگیری کند. اما نکته قابل توجهی که در این نشست وجود حاشیه پررنگ‌تر از متن بود.

در همین راستا برخی از سر‌شبکه‌های گروهک تروریستی انجمن پادشاهی و از اعضای سابق ساواک رژیم ستم‌شاهی با وعده‌های دروغین اخذ پناهدنگی در اورپا و آمریکا پادوهای دون‌پایه ربع‌پهلوی را تحریک به اقدامات تروریستی در آستانه انتخابات ریاست جمهوری کردند. این اظهارات مورد استقبال دیگر اعضای شرکت‌کننده در نشست خصوصاً ربع‌پهلوی نیز قرار گرفت.

برپایه این خبر «آیدین خوش‌بینانی»، «سوزی یاشار» و «اردوان مفید» طرحی ویژه در مورد آموزش و حمایت مالی از عناصر ضد انقلاب به خصوص کسانی که سال‌ها در انتظار اخذ اقامت اروپا و آمریکا بوده و عمر خود را بی‌نتیجه برای کسب پناهدنگی سیاسی سپری کرده‌اند و اکنون داوطلب خدمت به رژیم پادشاهی و برنامه‌های خرابکارانه و تروریستی آنان هستند، نوشته و به شورای به‌اصطلاح ملی ارائه کرده‌اند.

خوش‌بنیانی به کسانی که داوطلب خدمت به سلطنت‌طلبان ورشکسته باشند وعده داده ضمن حمایت مالی قابل توجه از آنان در صورت بازگشت به ایران و اجرای نقشه‌های شوم شورای ربع‌پهلوی برای عملیات تروریستی در ایران در صورت بروز مشکلاتی امکان خروج فوری آنان را از ایران نیز فراهم کنند.



یکی از روش‌های همیشگی جذب نیرو توسط سلطنت‌طلبان در خارج از کشور سوء استفاده از افرادی است که به دنبال پناهدنگی سیاسی هستند، آن‌ها با دادن وعده‌های دورغین به آنان و پرداخت اندکی پول افراد در جهت اهداف شوم خود فریب می‌دهند.

خاطر‌نشان می‌شود که گروهک تروریستی انجمن پادشاهی در فروردین‌ماه سال ۱۳۸۷ طی یک عملیات تروریستی حسینیه شهدا وابسته به کانون رهپویان وصال در شهر شیراز را مورد هدف قرار دادند و در پی این اقدام وحشیانه ۱۴ نفر به شهادت رسیدند که از جمله آنان می‌توان به به شهادت رسیدن دو کودک اشاره کرد.
http://hadidnews.com/vdcbszb8.rhb9gpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما