تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۸
خشم سعودی ها از دبیرکل حزب الله، ریاض را به برنامه ریزی و همکاری با موساد و سیا برای اجرای طرح ترور وی وادار کرد.
افشای طرح عربستان، موساد و سیا برای ترور سید حسن نصرالله
به گزارش حدید نیوزبه نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، طرح ترور دبیرکل حزب الله لبنان با همکاری سازمان های اطلاعاتی عربستان، بحرین، امارات، موساد و سیا ، به دنبال اظهارات تند سید حسن نصرالله علیه حاکمان عربستان سعودی، برنامه ریزی شده است.شبکه عرب‌زبان " سما " به نقل از منابع آگاه اعلام کرد پس از سخنرانی دبیرکل حزب الله لبنان به مناسبت اعدام شیخ نمر باقر النمر، دستگاه اطلاعاتی عربستان با دستور مستقیم ملک سلمان پادشاه آن کشور با سازمان های اطلاعاتی منطقه ای و بین المللی برای کمک به حذف فیزیکی سید حسن نصرالله تماس برقرارکرد و نام دبیرکل حزب الله لبنان در اولویت فهرست کسانی قرارگرفت که باید ترور شوند.

سما افزود: اتاق عملیاتی مشترکی با حضور نمایندگان سازمان جاسوسی آمریکا" سیا " ، دستگاه اطلاعاتی رژیم صهیونیستی" موساد " و سازمان  های اطلاعاتی عربستان، بحرین و امارات برای جمع آوری اطلاعات ، اجرای هرچه سریعتر طرح ترور سید حسن نصرالله و یافتن راهی برای این اقدام تشکیل شده است.

دبیرکل حزب الله لبنان سیزدهم دی ماه درسخنانی تاکید کرد که اعدام شیخ نمر باقر النمر بیش از هر زمان دیگر چهره جنایتکار و تکفیری نظام عربستان را به جهان نشان داد.

وی با اشاره به تلاش و سرمایه گذاری عربستان برای تفرقه افکنی در جهان اسلام  یادآورشد: هرجا اختلافی میان سنی و شیعه ایجاد شود نظام عربستان در ورای آن است.

سید حسن نصرالله با بیان اینکه هر کسی که در عربستان اعتراض و انتقاد کند با شمشیر مواجه می شود، افزود : خون شیخ نمر حال و آینده آل سعود را تا روز قیامت در بر خواهد گرفت و خون آن شهید در دنیا و آخرت آل سعود را تعقیب می کند.
http://hadidnews.com/vdcbssbf.rhbf0piuur.html
منبع : باشگاه خبرنگاران
نام شما
آدرس ايميل شما