تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۸ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۲۴
عرضه آثار آیت‌الله خوشوقت در نمایشگاه قرآن

اولین رمضان بدون آیت‌الله خوشوقت را با آثار او سر کنید

در اولین ماه مبارک رمضان که حضرت آیت الله خوشوقت در میان ما نیستند، به همت مرکز حفظ و نشر آثار این عالم ربانی، آثاری از او عرضه می‌شود.
به گزارش حدیدنیوز به نقل از رجا، مجموعه آثاری از حضرت آیت الله خوشوقت در قالب دو لوح فشرده و یک کتاب امسال در نمایشگاه قرآن امسال قابل تهیه است.

این آثار که به همت موسسه فرهنگی هنری محبین صاحب الامر (ع) - مرکز حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خوشوقت – منتشر شده است، در راهروی اصلی نمایشگاه قرآن ، بخش اساتید اخلاق عرضه می‌شود.



* آثار روزه در تقوی

آثار روزه در تقوی مجموعه سخنرانی‌ها و پرسش و پاسخ‌ها از حضرت آیت الله خوشوقت است که به صورت لوح فشرده انتشار یافته و در قالب تصویر و صوت در دسترس علاقه‌مندان است.

این اثر شامل موضوعات و مطالب گوناگون اخلاقی و اسلامی است که از جمله آنها شرح دعای صحیفه سجادیه در استقبال و وداع با ماه مبارک رمضان، فلسفه روزه، احکام روزه و روزه‌دار،‌ ارتباط روزه با تقوا،‌ روزه واقعی و مراقبت بعد از ماه مبارک رمضان، بیش از ۶۰۰ پرسش و پاسخ قرآنی،‌ اخلاقی،‌ اعتقادی،‌ تربیتی و مباحث مربوط به روزه به همراه عنوان‌بندی جداگانه هر سوال است.

ارائه فهرست درختی جلسات به همراه امکان پخش هر کدام و همچنین جستجو در عناوین فهرست درختی جلسات از دیگر قابلیت‌های این لوح فشرده است.

لوح فشرده رسم تقوی پیشگان دیگر اثری است که در نمایشگاه عرضه می‌شود. برگزیده ای از سخنرانی های آیت الله خوشوقت در دو محور کلی شرح خطبه متقین و مجموعه پرسش و پاسخ رمضان سال ۱۳۹۰ در این لوح قابل دسترسی است.

ارائه فهرست درختی جلسات به همراه امکان پخش هر کدام و همچنین جستجو در عناوین فهرست درختی برنامه‌ها و جستجو در عناوین فهرست درختی برنامه ها از جمله امکانات این لوح فشرده است.

این لوح فشرده قابلیت استفاده هم از طریق رایانه و هم دستگاه پخش فیلم را دارد.

یادنامه حضرت آیة الله خوشوقت نیز با عنوان سالک الی الله عزیز خدا در سه فصل منتشر شده است.

علاقه‌مندان علاوه بر نمایشگاه کتاب می‌توانند جهت تهیه محصولات فوق به وبگاه ww.sahebeamr.org بخش محصولات، مراجعه کنند. http://hadidnews.com/vdcbggb5.rhbfzpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما