تاریخ انتشار :شنبه ۲ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۳۱
از صبح امروز دوم شهریورماه در تمامی نمایندگی های مجاز این شرکت آغاز شد.
فروش فوری و پیش‌فروش محصولات ایران خودرو آغاز شد
به گزارش حدیدنیوز، عبداله بابایی معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو با بیان این مطلب اظهارداشت: شرکت ایران خودرو ضمن گرامی‌داشت هفته دولت و در راستای تنظیم بازار و پاسخ‌گویی به نیازهای مشتریان شرایطی فراهم کرده تا مشتریان بتوانند خودروهای مورد نیاز خود را خریداری کنند.

وی افزود: در شرایط پیش فروش یک ودیعه‌ای و دو ودیعه‌ای خودروهای وانت، پژو ۴۰۵، سمند، پژو پارس، پژو۲۰۶ تیپ ۵ و پژو ۲۰۶صندوق‌دار وی ۸ و رانا عرضه خواهد شد.

بابایی به زمان تحویل خودروها اشاره کرد و گفت: زمان تحویل خودروها در روش یک ودیعه‌ای آذر و دی و بهمن ماه سال جاری و زمان تحویل در روش دو ودیعه‌ای دی و بهمن ماه سال جاری خواهد بود.

وی درزمینه فروش فوری محصولات ایران خودرو، تصریح کرد: در این روش خودروهای وانت باردو با زمان تحویل ۳۰ روز و خودروهای پژو ۴۰۵، سمند ال ایکس سال بنزینی، سمند ال ایکس پایه گاز سوز و بنزینی و رانا با زمان تحویل ۴۵ روزه و کارت طلایی سه ستاره عرضه خواهد شد.

بابایی افزود: با اقدامات صورت گرفته تمامی خودروهای عرضه شده با استاندارد یورو ۴ تولید و عرضه خواهد شد.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو در ادامه به پرداخت سود مشارکت به مشتریان اشاره کرد و گفت: سود مشارکت این بخش‌نامه ۲۰ درصد سالانه خواهد بود و همچنین سود انصراف ۱۸درصد محاسبه خواهد شد.

به گفته وی، امکان ثبت نام و خرید اینترنتی فراهم شده و مشتریان گرامی می‌توانند از ساعت ۱۰صبح امروز دوم شهریور ماه اقدام به ثبت نام کنند. http://hadidnews.com/vdcbgab5.rhba5piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما