تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۱۷
معاون دادستان تهران از اجرای احکام چهار زمین خوار بزرگ پایتخت خبرداد.
به گزارش حدیدنیوز، مرتضی تورک در گفتگو با مهر با بیان اینکه حکم نهایی چهار زمین خوار بزرگ پایتخت در مرحله اجرا قرار گرفته است گفت: غیر از مجازاتهای قانونی زمین های تصرف شده توسط زمین خواران رفع تصرف می شود.

وی افزود: در سه مورد از این پرونده ها زمین خواران اقدام به تصرف حریم رودخانه کرده و در منطقه فشم سالیان سال با ایجاد رستوران های شیک و مجلل کسب درآمد می کردند.

سرپرست دادسرای ویژه زمین خواری گفت: صبح امروز با حضور نماینده دادسرا، نیروی انتظامی و مسئولان مربوطه رستورانهای شبهای تهران، باران و یک رستوران سنتی دیگر رفع تصرف شد.

تورک گفت: همچنین امروز یکی از مغازه های تصرف شده توسط یک زمین خوار در منطقه ونک هم رفع تصرف شد.

سرپرست دادسرای ویژه زمین خواری گفت: زمین خواری که حلال و حرام را نمی داند و بر خلاف قانون بستر رودخانه و حاشیه رودخانه را تصاحب می کند باید مجازات شود. شرکت آب منطقه ای تهران باید این مسائل را پیگیری کند. حریم و بستر رودخانه جزو انفال است و بر اساس قانون حریم و بستر رودخانه برای دولت بوده و باید سند برای دولت صادر شود. ولی متاسفانه ادارات آب منطقه ای کمتر شکایتی ارائه می کنند. اگر دستگاه اجرایی وارد عمل شود به سرعت پیگیری می کنیم. http://hadidnews.com/vdcbg9b8.rhb88piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما