تاریخ انتشار :شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۳۹
معاون سیاسی جامعه روحانیت مبارز از ادامه دیدارهای جامعه روحانیت مبارز با جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و سایر گروه‌های اصولگرا برای ایجاد وحدت و همگرایی خبر داد.
به گزارش حدیدنیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی معاون سیاسی جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگو با فارس، درباره برنامه‌های جامعه روحانیت مبارز برای انتخابات ریاست‌جمهوری آینده اظهار داشت: جامعه روحانیت مبارز به عنوان یک نهاد تأثیرگذار در فضای سیاسی و اجتماعی کشور از مسئله انتخابات ریاست‌جمهوری نمی‌تواند کناره‌گیری کند و این نکته کاملاً روشنی است.

معاون سیاسی جامعه روحانیت مبارز با تأکید بر اینکه جامعه روحانیت دفتر سیاسی خود را موظف کرده که روی موضوع ریاست‌جمهوری مطالعه و نامزدها را ارزیابی کند، تصریح‌کرد: همچنین ارزیابی و امتیازبندی شاخص‌ها از دیگر اقدامات دفتر سیاسی جامعه روحانیت مبارز است تا بین گروه‌های اصولگرا نیز حتی‌الامکان بتواند وحدت، اتفاق و همگرایی ایجاد کند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا در این راستا رایزنی‌هایی را داشته‌اید، افزود: بله؛ در چند روز گذشته آیت‌الله مهدوی‌کنی به همراه چند نفر از اعضای دفتر سیاسی جامعه روحانیت به جامعه مدرسین رفتند و گفت‌وگوی خیلی خوب و مثبتی را با یکدیگر داشتند؛ همچنین قرار تقویت و ادامه همکاری‌ها گذاشته شد که یکی از آنها موضوع ریاست‌جمهوری است.

حجت‌الاسلام پورمحمدی همچنین در پاسخ به این سؤال که آیا این دیداهارها ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: قطعاً این دیدارها ادامه پیدا خواهد کرد؛ چه بین جامعتین و چه بین گروه‌های دیگر که یکی از مسائل این دیدارها نیز موضوع ریاست‌جمهوری خواهد بود. http://hadidnews.com/vdcbg8b8.rhb5wpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما