تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۵۴
بر اساس احکام صادر شده از سوی مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، سیدمصطفی خردمند، سیدحسن موسوی‌نژاد، رضا عصاری و علیرضا صالح‌پور به عنوان اعضای جدید هیئت مدیره رجاء منصوب شدند که این اعضا موسوی‌نژاد را به عنوان مدیرعامل انتخاب کردند.
به گزارش حدیدنیوز به نقل از سراج۲۴، در جلسه‌ای که با حضور معاون اقتصادی و برنامه‌ریزی سازمان تأمین اجتماعی، مدیرعامل شستا، معاون امور مسافری راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، برخی از مسئولان سازمان تأمین اجتماعی و اعضای قبلی هیأت مدیره رجاء برگزار شد، اعضای جدید هیئت مدیره شرکت حمل و نقل ریلی رجاء منصوب شدند.

بر اساس احکام صادر شده از سوی مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، سید مصطفی خردمند، سید حسن موسوی‌نژاد، رضا عصاری، احمد شهباز‌ بیگی روزبهانی و علیرضا صالح‌پور به عنوان اعضای جدید هیئت مدیره رجاء منصوب شدند.

با تصویب اعضای جدید هیئت مدیره رجاء، سید مصطفی خردمند به عنوان رئیس هیئت مدیره و سید حسن موسوی‌نژاد به عنوان نایب رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجاء منصوب شدند.

در بین اعضای هیئت مدیره جدید، سید مصطفی خردمند سابقه عضویت در هیئت مدیره و قائم مقام مدیرعامل همچنین رضا عصاری سوابق مدیریتی واحدهای مختلف شرکت رجاء را در گذشته دارا هستند.

سید حسن موسوی‌نژاد پیش از این در سوابق خود مدیرعاملی شرکت مهتاب سیر جم، عضو هیأت مدیره راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، معاون اداری و مالی همچنین معاون برنامه‌ریزی راه‌آهن را داشته و عضو انجمن صنفی حمل و نقل ریلی کشور نیز است.

پیش از این ناصر بختیاری از مرداد ماه سال ۱۳۸۸ مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجاء بود.

شرکت حمل و نقل ریلی رجاء در اسفند سال ۱۳۸۸ با مصوبه هیئت دولت، بابت رد دیون به سازمان تأمین اجتماعی واگذار شده بود. http://hadidnews.com/vdcbg8b5.rhbz5piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما