تاریخ انتشار :دوشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۰۷
حداد عادل در خصوص توزیع بیانیه‌ای در مجلس شورای اسلامی که توسط علی مطهری صورت گرفته بود، گفت: من همیشه به احترام پدر مطهری در برابر اهانت‌های وی سکوت می‌کنم.
به گزارش حدیدنیوز به نقل از ایلنا، غلامعلی حداد عادل نماینده دور نهم مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران درخصوص نقش رسانه‌ها در آستانه انتخابات عنوان کرد: رسانه‌ها باید به برگزاری یک انتخابات خوب کمک کنند امیدوارم ما هم انتخابات خوبی داشته و هم انتخاب مناسبی داشته باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا کاندیدای مطرح شده جبهه پیروان خط امام و رهبری به ائتلاف سه گانه اضافه شده‌اند گفت: هنوز از معرفی افراد جدید به این ائتلاف خبر ندارم.

حداد عادل همچنین در خصوص مطرح شدن نام وی به عنوان یکی از گزینه‌های جبهه پایداری گفت: این حرف در حد گمانه زنی‌های رسانه‌ای است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی همچنین در خصوص طرح مجلس مبنی بر کاهش تعطیلات رسمی کشور که قرار است طی روزهای آینده مورد بررسی قرار گیرد، گفت: من با تجربه حدود ۱۴ ساله‌ای که در مجلس دارم تصور نمی‌کنم این کار امکان پذیر باشد البته این طرح را هم ندیده‌ام، اما دراینکه به نتیجه برسد تردید دارم.

حدادعادل همچنین در واکنش به نامه علی مطهری که در مجلس توزیع شده است عنوان کرد: به احترام پدر وی همیشه در برابر اهانت‌های مطهری سکوت می‌کنم.

وی در پاسخ به این سوال که منابع مالی ائتلاف سه گانه چگونه تامین می‌شود، خاطرنشان کرد: ما تاکنون خرجی نداشته‌ایم البته برای آینده آن نیز تا به امروز فکری نکردیم.

حداد عادل در پایان در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا در خصوص اینکه رئیس ستاد انتخابات جبهه ایستادگی پیش از این اعلام کرده بود که وی برای رایزنی با این جبهه اعلام آمادگی کرده است، گفت: شما اشتباه می‌کنید نام من در این میان نبوده است آقای ولایتی قرار است با این جبهه رایزنی کند اما من نه. http://hadidnews.com/vdcbfgb8.rhbz8piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما